angrer på tattoveringene mine

Hallo! Jeg våknet for litt over en time siden, og har nettopp spist frokost. Har enda ikke gidder ordnet meg, er så godt å slippe å måtte sminke seg med en gang man står opp! Å sminke meg er det kjedeligste jeg vet, haha. Akkurat nå låner jeg macen til pappa for å blogge og redigere bilder, og det er jo en drøm å redigere bilder på denne. Har faktisk aldri holdt en mac før, ehe. Må nok gå til innkjøp av en mac i fremtiden, en som er brukt da tenker jeg. Å kjøpe en helt ny mac er jo sviiindyrt! Kjipt om det er noe som går i stykker på den da, koster sikker 100.000 å sende den på reprasjon. Lol.

Er en ting jeg tenkte på her en dag, og det er hvor lite tattoveringene mine passer til kjoler. Helt ærlig, så angret jeg litt på at jeg tattoverte meg. Skulle gjerne vært dem foruten, liksom. Spesielt den på armen. Hva var det jeg tenkte på? RØD tattovering, seriøst liksom? Haha, åh. Det er ikke sånn at jeg går rundt å angrer hver dag, fordi jeg er jo blitt vandt med de. Men jeg kommer nok til å fjerne dem i framtiden. Koste hva det koste vil, men har ikke så veldig lyst til å ha Ariel på armen når jeg blir 40 liksom. Eller dødningshuet på låret. Nei uff, jeg kunne heller brukt pengene på noe annet. Tattoveringer er blitt litt ut synes jeg. Litt 2012. Finnes såklart mange fine allikevel da. Blir nok å fjerne mine en eller annen gang! Min første tattovering tok jeg da jeg var 16 år, i Thailand. Da tok jeg en stjerne hver på skulderen, min neste tok jeg for 4 år siden i Bulgaria (den på armen) og den siste tok jeg i Trondheim for 2 år siden. Et tips: IKKE tattover deg i ung alder, du kommer til å angre uansett.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg