uken som gikk

Uken som gikk
 

AKKURAT NÅ
Akkurat nå har jeg fått Anders til å laste ned lightroom for meg. Var på tide! Lightroom ble jo slettet da han leverte pc’en på reparasjon, så har ikke fått redigert lys osv skikkelig på bildene i det siste. Men nå er det i boks! Takk Anders, du er så snill. ♥♥

UKENS OPPTUR
At vi fikk oss ny sofa, det var ukens opptur må jeg si! Ble såå mye finere!


UKENS NEDTUR
Da det snødde så jævlig da jeg skulle gå på jobb en morgen. Herreguuud jeg trodde jeg skulle fryse ihjel. I tillegg var jeg syk, haha.

UKENS CRAVING
Hmm, ingenting spesielt faktisk.

UKENS IRRITASJONSMOMENT
At det har kommet en flekk på nysofaen. Haha, åhh. Heldigvis ble den nesten borte da jeg tok vann over den, så den vises knapt. Flekker på sofaen er så æsj synes jeg! Flekker generelt er æsj. Får fnatt av det, haha.
 

Ukens låt

 

UKENS TANKE 
Har dere noen gang vært sammen med mennesker dere kjenner godt, og plutselig fått en rar følelse av at dere ikke kjenner de i det hele tatt, sånn helt plutselig? Det skjer med meg en sjelden gang! Får litt angst og blir nesten litt sjenert, fordi jeg får plutselig en følelse av at jeg ikke kjenner dem/den personen i noen sekunder, og så går følelsen vekk like etterpå. Haha, weird! Satt å tenkte på det en dag, lurer på om det er fler som har opplevd det samme.

UKENS INNKJØP

Lyskuler, vase, telysholder (har en til lik, bare kortere) og matte fra KID. Alt på salg, bortsett fra lyskulene.

UKENS MEST LESTE INNLEGG
Det er noe klikk med blogg.no, så det står bare 1 lesere på alle innleggene. Så jeg aner ikke hva det mest leste innlegget er!

 



Dette innlegget skulle egentlig komme i går, men jeg rakk det ikke. Nå skal jeg bare slappe av videre, se en serie eller lese videre i boka mi. I dag fikk jeg endelig farget håret, var på tide! Hadde seriøst 5 cm etterveks. Jeg får angst hver gang jeg farger håret, mister så mye hår når jeg dusjer ut fargen etterpå. Sluken blir jo helt tett av hår, fysj. Derfor går det flere måneder mellom jeg farger det igjen, vil ikke bli skallet heller liksom. Men nå føles håret mitt sunt allikevel, siden jeg klipte de slitte tuppene i går. Nå er håret egentlig ganske kort igjen, og det føles godt! Kort hår er så behagelig, elsker det. Selv om det ikke er superkort.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg