camouflage hoodie

Digger denne crop genseren! Kjøpte den på H&M her om dagen, kosta 299kr om jeg ikke husker feil. Har fått sansen for militær klær (eller kamuflasje heter det vel?) synes det kan være skikkelig kult. Har såå lyst på denne (link) jakken i samme mønster. Synes den er så kul, spesielt den svarte pelsen på hetta! Men litt begrenset hva man kan bruke jakken til kanskje, men hadde vært kult til helt svarte jeans og vans skoa mine. Men men, jakken koster over 1000 kroner, nesten 2000, så det blir ikke aktuelt. Har helst lyst på en helt svart parkas, med stor, svart fuskepels. Det så jeg ei dame som hadde her en dag, hadde så lyst til å spørre hvor hun hadde kjøpt den, haha. Synes svart pels er så fint, men den må være tjukk og fin! Synes fuskepelsen på alle jakkene er så stygg, finner liksom ingen fine.

Men nok om det! Nå ligger jeg å kjeder meg i sofaen. Blir en rolig kveld i dag. Skal spise biffsnadder litt senere, og så blir det vel serie/film titting resten av kvelden. Helt greit det også. I morgen tenker jeg å dra til en venninne for å drikke, så det blir nok en litt morsommere kveld vil jeg tro. Hadde egentlig mest lyst til å holde meg hjemme fordi bryna mine er så stygg, skjemmes av å vise dem offentlig, haha! Jeg holder på å la dem gro ut skikkelig, så skal jeg dra å få fikset dem etterhvert. Jeg har ikke vært til profesjonell å fikset dem på flere måneder, så det gledes! Jeg fant en salong på Verdal der de fikser bryna med tråd, til bare 200 kroner. Det er ikke værst! Mamma har nettopp vært der å fikset sine, og hun sa de ble fine. Hun andre som fiksa mine har fått baby, så derfor måtte jeg finne meg noen andre. Blir jo litt skeptisk, hva om de suger liksom? Men siden mamma sine ble fine, så kan jeg slappe av. Haha.. Så langt har jeg bare ordnet de selv, ikke nappet med skjært de. Det funker en godt stund å gjøre det slik, men nå er det ikke mer håp for de. De trenger god hjelp og omsorg av noen som kan det, lol.

Det har vært så fint vær i dag! Får nesten litt vårfølelse. Jeg skjønner ikke hvor denne dagen er blitt av. Stod opp halv ett, og siden har timene bare flydd avgårde. Haha, jeg og Anders hadde tidenes diskusjon om hvilken saus det er normalt å bruke til biff. Han sier at det er normalt å bruke litt forskjellig, men mest bearnesaus. Jeg er IKKE enig. Altså, når man kjøper seg en skikkelig biff, så skal man selvsagt ha peppersaus til. Eller hva?! Biff og peppersaus hører jo liksom sammen. Bearne passer bedre til biffsnadder, synes jeg da. Kommer ikke på tale at jeg skal ha bearne til pepperbiff, no way! Det funker jo det også såklart, men peppersaus er myyye bedre! Hallo, liksom! Hahaha.. Flere som er enig?

Nå skal jeg lese ferdig ‘etter deg’ boka. Har holdt på med den i over en måned nå. Synes ikke boka var spesielt bra, egentlig er den ganske kjedelig. Men har jeg først begynt på en bok, så MÅ jeg lese den ferdig. Har mange flere bøker å lese, så nå vil jeg bli ferdig kjapt slik at jeg kan starte på neste bok. Hehe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg