bilder som vekker minner

Jeg kom over disse to bildene i bloggarkivet mitt. Disse bildene vekker minner. Vonde og gode minner. Jeg hadde nettopp tatt en abort, blitt singel og jeg hadde besvimt på sykehuset noen dager før. Jeg fikk et kutt på haken, derfor det er bandasje der. Disse to bildene ble tatt en uke etter jeg hadde gjort det slutt, og jeg hadde aldri følt meg lettere! Dette var i april i 2012, som faktisk ble et superbra år. Jeg savner 2012 SÅ mye, nesten så jeg blir litt lei meg. Tenk at det er fem år siden, herregud! Dette året festet jeg mye, og hadde det ekstremt gøy. Det var også dette året jeg ble kjent med min gay-kompis, haha. På denne tiden bodde jeg hjemme. Jeg dro ofte til Levanger for å feste husker jeg. Det var så gøy! 2012 og 2013 er to år jeg savner kjempemye. Det var to veldig bra år. 2013 var jo det året jeg ble kjent med Anders også, på slutten av året. Åååh, noen ganger savner jeg 2012 og 2013 så mye at jeg får litt lyst til å gråte og gå tilbake i tid. Selv om jeg kanskje var litt messed up og hadde mine ting å deale med, så var de årene noen veldig bra år som jeg savner.

Noen ganger savner jeg å være ung, og med ung så mener jeg 15-19 år. Nå blir jeg 24, og jeg føler meg så gammel og jeg føler at jeg må ”ta meg sammen”. Føler at alle andre 24 åringer er så voksne og har kommet seg et stykke i livet. Og her sitter jeg da, aner ikke en damn shit hva jeg vil med livet mitt. Stuck er bare fornavnet. Haha… Neida, men noen ganger vil jeg bare spole tilbake i tid, bare for en dag. Ikke at livet mitt er noe ille nå altså, jeg har hatt det bedre enn på lenge! Jeg har verdens beste kjæreste, to katter og alt jeg trenger. Men noen ganger bare savner jeg å være ung og dum. Men det er vel jeg forsåvidt fortsatt, hehe.

 

Vet ikke helt hvor jeg ville med dette innlegget egentlig. Bare skrive ifra meg litt! Avslutter dette innlegget med dette bildet over av meg og bestevenninna mi som jeg har kjent siden barneskolen. 🙂 Dette bildet er fra 2011. Vi skulle til Skogn og drikke hos en kompis på den tida, og husker at vi måtte vente til moren hans hadde dratt. Vi gjemte oss ute bak bua deres, husker jeg var dritredd for å bli fersket. Haha! Til slutt dro endelig moren hans, og vi gjemte oss litt på rommet før vi begynte å drikke. Dette var på halloween husker jeg. Aner ikke hva vi gjorde resten av kvelden/natta, husker vi ble kjørt til sentrum men mer husker jeg ikke. Dette var tiiider!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg