en smak av sommer

Åh, for et herlig vær det er i dag! Nesten sommer, jo. Liiitt kaldt og kald vind, men har tatt på meg bikinien og satt meg ute allikevel. Jeg og Anders våkna rundt 09 i dag faktisk, så gikk jeg til mega for å kjøpe solkrem. Viktig å ikke bli solbrent, hehe! Spiste frokost ute i sola, og har sittet ute til nå. Jeg var ute og drakk litt med Ivan i går, men er i fin form. Er bare noe sinnsyyyylt sulten i dag, drømmer om en svær, feit burger. Og jeg som egentlig ikke er noe burgermenneske engang, haha! Men vi skal å spise hos svigermor senere idag, hun henter oss klokka tre. Så nå skal jeg frityrkoke litt chips til lunsj. Spiste nettopp brødskrive, men blir ikke mett. Mååå ha noe junk, haha. Kunne egentlig spist alt i hele verden i dag, lol.

Etterpå skal jeg slikke litt mer sol, så må jeg fikse meg. Kattene er ute med oss også, de koser seg skikkelig. Å ha katter i tredje etasje ble ikke noe problem allikevel, de holder seg som regel på verandaen. Nå skal jeg spise. SULTES!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg