dritt mennesker

Hoi. Nå ligger jeg i sofaen og er egentlig drit trøtt. Trøtt og irritert, haha. Jeg ble litt for full og fuckedup igår, og etter byen dro vi hjem hit. Plutselig kommer det noen folk, og klokka begynner å bli over 4. Kjenner at jeg blir drit sliten til slutt, og var så vidt jeg klarte å holde øynene oppe. Så jeg skrur av musikken, og ber folk om å dra, for jeg kjente dem ikke heller. Og da bare sitter de der og begynner å hviske. Når jeg er trøtt og sliten blir jeg jævlig forbanna. Så jeg sa en gang til at de måtte finne et annet nach. Men der sitter de fortsatt. Til slutt fikk jeg Anders dem til å stikke, og DA hørte de etter og dro. Hva faen, jeg bor her jeg også liksom. Så sa hun ene “der fikk du ønsket ditt oppfylt”. Så jævla respektløst! Herregud det kokte for meg. De eneste jeg ville ha her var bestevenninna mi og en kompis av Anders, de var de eneste jeg orka ha irundt meg. Etter de andre dro, sloknet jeg på sofaen. Aldri vært så sliten før i hele mitt liv!

Hva greia med at de nektet å dra, det vet jeg ikke. Ha litt respekt! Vanligvis klarer jeg å holde det gående til morgenen, men i går var jeg så utrolig sliten. Ha litt respekt, tenker jeg. Hadde jeg vært på en fest, og personen ikke hadde orket å hatt så mye folk der, og spesielt folk de ikke kjenner så godt, så hadde jeg dratt uten å nøle. Noen ganger hater jeg mennesker. Nå skal jeg ikke drikke på lenge, haha!

Resten av dagen skal jeg bare slappe av, og i morgen skal jeg på jobb. Jobber heldigvis bare til kl 15-19. Så har jeg fri til fredag, har jo egentlig ferie enda.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg