the zookeeper’s wife

Hallo, godt med helg nå! 🙂 Jeg har nettopp sett en film som het ‘The zookeeper’s wife’. En fin film, likte den veldig godt. Så den anbefaler jeg videre til dere. Jeg så den på popcorntime (fantes norsk tekst), men går sikkert ann å leie den også. Den er basert på en sann historie forresten, og dyreparken finnes faktisk enda! 

Nå holder jeg på å koke meg et egg til kveldsmat. Mangler bare kakao med krem, er så godt sammen med brødskrive og egg. Det aller beste er jo egg og røketlaks sammen på brødskriven, mmm! Er visst ikke bare sunt å spise egg da, har jeg lest. Altså, hva er sunt å spise egentlig? Ikke skal man spise kjøtt, kylling, ikke melk og meieriprodukter, så hva er sunt å spise? Jeg lurer veldig på hva de som ikke spiser noe av delene, spiser. Kun grønnsaker? Kun grønnsaker hadde aldri i verden funket for meg. Da hadde jeg garantert rast ned i vekt og blitt underernært. Jeg vil jo spise mindre kjøtt da, sånn for miljøet sin skyld. Men det er ikke så enkelt å finne ut hva man skal spise da altså, etter å ha spist kjøtt i alle mine år. Hadde aldri klart å blitt vegetarianer. Noen tips til gode vegetaroppskrifter på nettet kanskje?


haha, søte foten til Anders ville være med på bildene azzzz

Etterpå skal jeg lese litt. Jeg var på biblioteket og lånte en bok som heter ‘En av oss’ i dag. En bok om Anders BB, familien og noen av offrene. Har allerede begynt å lest litt, og så langt liker jeg boka. Gleder meg til å lese videre, virker som en veldig interessant bok. Jeg liker å lese bøker om sanne fortellinger. Jeg vil anbefale dere å lese ‘Jeg elsker deg og jeg finner deg uansett’. Den leste jeg for noen år siden, og den var skikkelig bra! Ellers likte jeg ‘Jeg ville jo ikke dø – Historien om Ragnhild’. Veldig bra den også. Kom gjerne med tips til lignende bøker! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg