7 ting jeg gjør hjemme

↓ 7 ting jeg gjør hjemme ↓

1. Jeg går alltid barfot, jeg hater å ha på sokker hjemme. Hvis jeg får besøk så tar jeg på meg sokker, men med en gang de drar så er det rett av med sokkene igjen. Klarer det ikke, får nesten litt klaus. Haha!

2. Jeg går heller ikke med bh hjemme. Hater det også, så det første jeg gjør når jeg kommer hjem, er å ta av bh’en.

3. Hvis det banker/ringer på når jeg er alene hjemme, så tør jeg ikke åpne. Jeg hater, og da virkelig HATER når det ringer på døren. Får helt angst, og later rett og slett som om det ikke er noen hjemme. Selv om alle lysene er på, hah omg så teit jeg er. Jeg vet jo at det ikke er noen jeg kjenner, hvis familie eller venner skal komme så avtaler vi på forhånd.

4. Jeg går aldri med jeans eller andre ubehagelige bukser på hjemme, heller ikke gensere eller langermet topper. Hjemme liker jeg å gå i så behagelige klær som mulig. Går helst i knekorte tightser og en topp, og i nattshorts på kvelden. Noen ganger går jeg bare i trusa hvis det er veldig varmt inne, haha!

5. Jeg går over kjøkkenbenken og stuebordet med en knut flere ganger daglig. Hater skitne overflater! Ellers er jeg generelt en veldig ryddig person, så jeg rydder mye her hjemme. Og så kommer Anders hjem fra jobb og strør alle tingene sine rundt omkring, og jeg bare ”neeeej du kan ikke legge alt rotet ditt midt på stuebordet.”

6. Jeg ligger aldri uten pledd eller dyne i sofaen, må ha noe over meg. Som regel henter jeg dyna, synes det er så digg med en tjukk, varm dyne over seg! 

7. På høsten og vinteren skrur jeg opp varmen masse, elsker å ha det varmt inne. Altså jeg liker ikke at det er så varmt at man nesten svetter, men jeg liker det varmt. Folk klager alltid på varmen her inne, det første de sier når de kommer inn hit er ”oi, her er det varmt.” Haha! Det er også grunnen til at jeg går lettkledd her hjemme, det blir for varmt med mye klær.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg