nytt fra kid

Hei! Nå kom jeg nettopp hjem, jeg og Anders har vært på besøk til bestemor med pappa og dem der i dag. Vi spiste middag der, og det var så godt! En skikkelig søndagsmiddag. Nå har jeg dratt med meg dyna i sofaen, jeg synes det er så kaldt. Jeg gleder meg til vår nå, det går fort! Tenk at vi snart allerede er halvveis i mars, tiden går så fort. Når april er her så tenker jeg at det er vår, for det er det jo egentlig. Gledes! 



Haha, se på den syke etterveksten! Jeg farget håret i dag faktisk, tanta mi hjalp meg. Jeg har lenge tenkt at jeg skal dra til frisør for å farge det, men har aldri orket tatt meg råd siden det er så dyrt. Jeg kjøpte heller bare hårfarge på butikken, og det angrer jeg litt på. Fargen på butikken suger seriøst, den tok jo ikke etterveksten ordentlig engang. Bah, men det er bedre enn det var ihvertfall.

Uansett, jeg kjøpte litt forskjellig fra Kid her en dag, så tenkte å vise dere det! ↓

2 glass, 4 håndduker og 2 sengesett. Glassene kostet 25 per stykk, så jeg bare slang de med haha, de er jo veldig fine da. Hånddukene var på 50%, så ble 200kr for alle sammen. Sengesettene var nedsatt til 200kr per stykk, så dem måtte jeg også ha. Det var tom for dem på Levanger, men fikk de sendt fra Steinkjer. Liker virkelig sengesettet, det er i kvaliteten damask som jeg elsker. Litt sånn satengaktig, bare at det er litt mykere. Skikkelig fint! Hånddukene synes jeg også er så fine. Var på tide å bytte ut litt håndklær, noen av hånddukene er det jo hull i. Jeg er sikker på at noen av dem er over 10 år gamle, så dem skal rett i søpla.

Nå ble jeg skikkelig trøtt, nesten så jeg sovner over tastaturet. Tror jeg skal ta en liiiten powernap før Neste sommer og Helt perfekt starter. At de to seriene er rett etter hverandre er helt perfekt, hehe! Noe å glede seg til på en søndag.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg