what to dooo now

Jeg har akkurat sett ferdig siste episode av Bates Motel. Noooo, what to do now? Ser sesong 5 allerede er i gang, så tenker å se alle episodene når sesongen er ferdig en gang i april. Bates Motel er bare sååå bra, og sesong 4 var den beste sesongen synes jeg. Skikkelig spennende og bra! Det som skjedde på slutten var helt uforventet, herregud haha! Sesong 5 er den siste sesongen, nesten litt trist. 🙁 Nei shit altså, denne serien MÅ dere bare se! Dessuten elsker jeg han som spiller Norman, han er så flink skuespiller!

Nå har jeg akkurat vasket av sminken, og skal straks lage meg en brødskive med nugatti. Jeg har gått lei av kjøttpålegg, så vet da søren hva jeg skal spise på brødskiva. Jeg har egentlig aldri vært noe glad i brødskive, og det er heller ikke noe pålegg jeg er spesielt glad i. Jeg synes brødskrive er så kjedelig at jeg egentlig driter i hva jeg har på, bruker som regel bare å kaste på litt smør og salami. Jeg synes det er veldig vanskelig å vite hva jeg skal spise til mellom måltid/kveldsmat siden jeg ikke er så glad i brødskive eller rundstykker. Kanskje jeg burde bake noen boller. Boller med brunost på♥♥ Omg ja, jeg må definitivt bake boller en dag.

Nå skal jeg se en episode av Petter uteligger som gikk tidligere i kveld på tv!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg