ikke helg helt enda

Hallo! Nå har Anders lagt seg, og jeg sitter igjen oppe. Vi begge skal på jobb i morgen, så her er det ikke helg helt enda. Anders starter på jobb klokken 06, så han på opp 05. Da hadde jeg døøøødd, for herregud det er tidlig. Det er jo natt enda, da. Jeg skal også åpne butikken i morgen, men jeg jobber jo på kjøpesenter og det åpner ikke før 10. Det er chill, det! Blir bare en kort jobbuke neste uke, og så er det påske. Shit, tiden flyr! Synes ikke det er lenge siden det var påske liksom. På skjærtorsdag og langfredag er jeg og Anders på hytta. Vi drar hjem igjen på fredag da, jeg skal jobbe på lørdagen. Så er det noen dager fri igjen. På lørdag er det jo påskeaften, så da blir det nok litt festing tenker jeg.

Nå skal jeg se litt på youtube-videoer av Nikkietutorials. Jeg ser så og si aldri videoer på youtube, det er ikke helt min greie, men Nikkie eeelsker jeg! Digger personligheten, og så er hun jo helt rå på sminke. Herregud så flink hun er! Har lært meg en god del fra henne når det kommer til sminke og teknikker. Jeg ser aldri på sminkevideoer ellers, kun på hennes. Så jeg vil faktisk si det er takket være henne at jeg har blitt flinkere til å sminke meg de siste 2-3 årene.
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg