restylane gone wrong og ferietur

Jeg har nettopp hatt besøk av Ivan, han dro akkurat hjem. Vi har spist fruktsalat med krem, og sett en film og på Camp Culinaris. Elsker Svein, haha<333 Jeg møtte Ivan ute på torget tidligere i dag fordi han skulle kjøpe seg burger, så vi satt litt ute der imens han spiste. Været var såå fint, og ganske varmt også! Nå har jeg skikkelig vårfølelse, spesielt når jeg hører alle fuglene også. Måkene har begynt å hyle igjen, og selv om det kan være irriterende så minner det meg om vår og sommer. Det eneste positive med måker, haha! Jeg skal ta ut hagemøblene denne uken, det går jo faktisk ann å sitte ute nå når sola skinner. Skal vaske litt på verandaen også, den ser ikke ut. Vurderer å kjøpe en utematte eller noe for å ha ute, plattingen vår er så stygg. Har lyst til å ordne det litt fint på verandaen denne sommeren, litt mer blomster og sånt. Jeg har skikkelig lyst til å kjøpe et lite verandatelt for å ha der hagemøblene står, men vi får se. Det hadde vært koselig å kunne sitte ute der om kveldene med pledd, eller når det regner!


fruktsalat med krem er noe av det beste som fins!

Uansett! Jeg tok mer restylane her om dagen (eller juvederm, som det jeg fyller i heter) og det gikk til helvete! Jeg så meg blind på størrelsen og fylte i for mye, og sånn her ser jeg ut nå. ↓



Hahaha, jeg tuller ofc! Jeg våkna opp sånn her natten etter jeg hadde vært syk. Kjente at det var noe rart med underleppen min, og fikk sjokk da jeg så meg i speilet. Så pent♥ Haha, aner ikke hvorfor den hovnet opp, men det gikk over. Lurer på hva som egentlig skjedde? Det verste er at enkelte rosajenter velger å se ut slik FRIVILLIG. Jeg ser ut som en viss rosablogger her, haha huff! Ser jo ikke ut.

Forresten, jeg og Anders bestilte ferietur til Barcelona her om dagen! Vi reiser 6. juni og blir en uke, wohoo! Eller, egentlig blir det 5 hele dager siden vi reiser litt sent den dagen, og reiser tidlig hjem igjen siste dagen. Men 5 dager tror jeg uansett skal holde. Gleder meg! Håper bare vi får fint vær, hadde vært kjipt om det regnet hele uken vi er der. Vi skal ligge på et hotel som heter Tryp Barcelona Apolo Hotel, det er et 4-stjerners hotel og så veldig greit ut. Det var ikke superbillig, men det ligger veldig sentralt til både strand og by, så da slipper vi å ta taxi hele tiden. Her er noen bilder av hotellet!

Er spent på å se hotellet i virkeligheten, men tror det blir veldig bra! Det var mange hoteller til en langt billigere penge, men åh, når jeg er på ferie så vil jeg ha et fint hotel. Vi skal jo liksom bo der i 7 dager, da vil jeg at det skal se fint ut. Hehe!

Er det noen som har vært der før? Og hvis dere har noen bra tips til spisesteder, shopping og ting vi må gjøre, si gjerne ifra! Jeg skal ihvertfall søke masse på internett etter ting å gjøre der, hvor man finner den fineste stranden osv. Ser at La Rambla ligger noen hundre meter unna hotellet vårt, det er visst hovedgaten om jeg ikke tar feil? Ellers så tror jeg ikke La Barceloneta er så langt unna der vi skal bo, som skal være en veldig fin strand. Står at det tar ca. 14 minutter å gå dit. Yey! Gleder meg så sykt, haha! 

Nå venter jeg egentlig bare på at Anders skal komme hjem fra jobb, og så skal vi se paradise. Virker som denne uken blir spennende! Dere får ha en fin kveld.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg