camouflage sweatpants

Hey. Nå er jeg i Verdal hos mamma, kom hit for et par timer siden. Er en stund siden jeg har vært på besøk, så tenkte å sove her til i morgen. Uansett, tenkte å vise dere en drit kul joggebukse jeg fikk i posten i går! ↓

Kul, eller hva? Elsker den! Den er fra madlady.se. Det tok ca. 2 uker før den kom i posten, så leveringen var rask. Liker at den er litt baggy, samtidig som den er stram. Om det ga mening, haha! Betalte nesten 400 kroner for den, tror den var på kampanje. Den var litt lang i livet, så jeg måtte brette den. Denne kommer til å bli mye brukt! Tenker å bruke denne når jeg reiser til Barcelona.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg