gåtur i finværet

Nå har jeg nettopp spist middag hjemme hos mamma. Det ble noe kyllinggreier med ris og salat, kjempegodt! Dette må jeg prøve å lage selv en gang. I dag skinner sola som vanlig, herregud så fint været har vært den siste tiden. Varmt er det også! Jeg og mamma gikk en tur i formiddag, tror vi gikk i ca. 2 timer. Det ble så varmt at jeg måtte ta av meg jakken, da er det vår! Herliiig, blir så glad av det. De siste årene har jeg kjent litt på vårdepresjon, men ikke i år faktisk. Jeg gleder meg til sommer og at jeg kan gå i mindre klær. Vi gikk til Ytsedalen i dag, mamma hadde lyst til å se på noen funkishus som blir bygget der nå. Herreguuud for en fin utsikt de husene har! Det var dødsfine hus, og utsikt over hele Verdal. Hadde vært så gøy om mamma hadde flyttet dit, da skulle jeg kommet masse på besøk bare for å nyte utsikten på verandaen. Hehe! Men desverre er de solgt. Det forstår jeg godt, for shit så fint. Har lyst til å kjøpe meg et funkishus selv i fremtiden, det hadde vært kult.

Nå skal jeg dra hjem om ikke så alt for lenge. I helgen har jeg fri, så i morgen får jeg besøk og skal drikke litt hjemme hos meg. Tenker å ta ut hagemøblene i morgen. Det et visst meldt veldig varmt i morgen, så tenker å sole meg litt også. Uansett, her er noen bilder fra i dag tatt med mobilen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg