trekant drama

Hola. Jeg så nettopp en episode av realityserien Ex on the beach. Til dere som ikke vet hva serien handler om, så går den ut på at en gjeng mennesker skal være i et luksus hus i Karibien i en måned. Etterhvert kommer eksene deres inn i huset, og da blir det såklart drama. Nå er det en fyr som har holdt på med en jente i en god stund inne i huset, og de har begynt å få litt følelser for hverandre. Nå kom nettopp eksen hans inn i huset, og denne eksen ble det slutt med nesten rett før han dro. Det ble selvfølgelig sjalusidrama, og nå har han holdt på med begge i huset. Begge har følelser for han, og han har selv følelser for begge jentene. Han løper frem og tilbake og flørter, og lover det ene og det andre. Det er faktisk helt sykt å se på! Dette trekantdramaet har holdt på lenge nå, og alle de andre deltakerne synes dette har gått for langt og ingen gidder bry seg mer. Det har virkelig gått aaalt for langt, og begge jentene er jo helt ødelagt. Nå hadde de nettopp en drikkelek, og der fikk denne gutten spørsmål om hvorfor han holder på med begge to slik at de blir såret. Da sier han at han vil ha begge, og vil tilfredstille dem begge to ved å ha trekant. Haha hvor sykt er ikke det å si til noen som virkelig liker deg? Alle ble bare helt satt ut og synes det var ekkelt sagt. Det programmet er helt sykt, ihvertfall den svenske versjonen. Folk krangler så sinnsykt at jeg blir redd, de er seriøst verre enn hva jeg kan bli i klikkings-fylla. Folk hyler og gråter om en annen, haha huff! Nå skal faktisk Ex on the beach til Norge, hvor kuuult? Ser det nettopp har kommet ny sesong fra Sverige nå også, det visste jeg faktisk ikke. Nå har jeg maaasse realitydrama å se på, hahah.

Om du har noen reality-tv tips, tell me! Jeg liker drama, haha! Men jeg skal være ærlig å si at Ex on the beach kan bli litt for mye, noe blir jo bare så sykt barnslig at jeg har ikke ord.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg