dette elsket jeg å se på som barn

Har samlet sammen noen favoritt filmer/serier jeg elsket å se på som barn. Jeg elsket disneyfilmer, dem så jeg mange av. Og så hadde jeg noen favoritter fra CartoonNetwork. Herregud, det var tider! Her er mine favoritter som jeg elsket å se på da jeg var liten. ↓

Tapper den pysete hunden

Tapper den pysete hunden var min absolutte favorittserie på Cartoon Network. Jeg ble alltid dødsglad da det kom på skjermen! Husker jeg ofte så på det hjemme hos besteforeldrene mine, og bestemor synes det var like gøy som meg. Det lo vi mye til, hehe! Jeg har jo alltid digget det som er overnaturlig og skummelt, så denne serien var jo helt perfekt for meg. Dette skal jeg se på en dag, tror faktisk det finnes på netflix.


Pingu

Pingu så jeg masse på da jeg gikk i barnehagen. Husker jeg hadde filmen, og så sikkert på den hver eneste dag. Husker ihvertfall jeg så utrolig mye på Pingu, det var favoritten i noen år. Jeg synes faktisk Pingu er gøy enda, haha!

Den lille havfruen

Den lille havfruen var nok en av mine favoritt disneyfilm. En veldig fin og spennende film, har veldig lyst til å se den igjen snart. Jeg husker jeg ble så frustrert når Ariel ikke fikk til å snakke til han prinsen, haha! Jeg så sikkert på lille havfruen tyve ganger i måneden. Jeg var sånn da jeg var barn, så filmene om og om igjen hundre ganger.

Pink panther

Pink panther så jeg veldig mye på også, men denne filmen husker jeg faktisk ingenting av. Da var jeg ikke gamle jenta, kunne ikke vært mer enn 4-5 år da tror jeg. Jeg husker at naboene våres hadde masse små lekedingser på loftet der vi bodde, og noen ganger fikk jeg lov til å velge meg noen ting. Jeg fant denne rosa panteren som jeg fikk, og jeg var sååå glad i den og husker AKKURAT hvordan den så ut. En gang var jeg med pappa og fisket, og så mistet jeg rosa panteren i sjøen. :(((( Jeg husker det seriøst som det var i går, husker at den bare fløt avgårde i vannet. Tnååå haha, jeg ble så lei meg! Jeg husker til og med hvordan den kjentes ut, det var slik at den kunne bøyes om dere skjønner. Rart hvordan man kan huske slikt, er jo 20 år siden.

Todd og Copper

Todd og Copper er en av de fineste tegnefilmene jeg vet om. Så utrolig trist, men fin! Jeg så denne filmen for et halv år siden, og jeg gråt som faen. Haha.. Det er så ufattelig trist når hun gamle damen ikke lenger kan ha Todd, og må kjøre han til skogen. Sangen ”Goodbye may seem forever” som spilles da gjør alt enda tristere, herregud det er umulig å ikke gråte da.

 Løvenes Konge

Løvenes konge var en stor favoritt! Løvenes konge liker jeg forsåvidt veldig godt enda. Er så trist når Mufasa dør! 🙁 Hva er greia med at nesten alle barne/disney filmer er så triste? Haha!

Tom og Jerry

 

Tom og Jerry så jeg på hver dag da jeg gikk på barneskolen. Det gikk på Cartoon Network ofte på kveldene husker jeg, og da så jeg, brødrene mine og pappa før vi la oss ofte. Hehe, alle likte Tom og Jerry.

Teletubbies

Teletubbies så jeg på hver morgen da jeg hadde fri fra barnehagen i helgene. Elsket det, haha! Skjønner ikke helt hvorfor, programmet et jo helt rævva. Haha, ler!

Dette var noen favoritter opp gjennom barndommen. Jeg hadde nok mange fler, men de filmene/seriene er nok det jeg har sett mest på! Haha, minner!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg