uken som gikk

– Uken som gikk –


AKKURAT NÅ
Har akkurat sett en episode av Unge Lovende. Serien er norsk, om du ikke har sett den, må du se! Bra serie, den kan sees på nrk siden.

UKENS OPPTUR
Det må være det fine været vi hadde i starten av uka. Forrige mandag var det såpass varmt at man kunne gå uten jakke, så digg! 

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur må bli at været ble skikkelig dårlig utover uken. Bah, jeg som hadde tenkt å solt meg da jeg hadde fri. Hadde tatt ut utemøblene og fikset litt på verandaen da det var så fint vær, og hadde planer om å sole meg. Det gikk i vasken!

UKENS CRAVING
Har cravet mc flurry is med nonstop! Den isen er bare sååå god! Er det seriøst bare mc donalds som har den isen, eller finnes den på burgerking også?

UKENS IRRITASJONSMOMENT
Jeg har hatt uka mi, så derfor har jeg irritert meg over masse denne uken. Vanligvis pleier jeg ikke å bli lett irritert selv om jeg har mensen, men denne uken har jeg blitt det. Jeg har vært lei meg, sint og trist. Haha, alt på en gang. 
 

UKENS LÅT

Diiigger denne sangen av Lars Vaular! Hørte den på fest i helgen, og har blitt helt hektet. Jeg liker Lars Vaular sin musikk, men har faktisk aldri hørt denne. Elsker den, så kul.

 

UKENS TANKE 
Jeg har tenkt mye på om det faktisk hjelper å be til gud, av alle ting. Jeg tror jo ikke på gud, men jeg ber faktisk til gud noen ganger allikevel. Gud er noe helt annet for meg, og ikke en person. Litt vanskelig å forklare, men jeg tror på gode spirituelle ting, og en gud er på en måte det for meg. Dårlig forklart, I know. Ihvertfall, som sagt ber jeg av og til til gud hvis jeg vil ha hjelp til noe, når jeg vil noe skal skje eller endre seg. Og hver gang jeg har bedt om noe, så har det faktisk skjedd. Det er helt sykt, men det er sant.

UKENS INNKJØP

Litt diverse ting jeg kjøpte da jeg var i Steinkjer en dag.

UKENS MEST LESTE INNLEGG

”Steinkjer-tur” er det mest leste innlegget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg