så søt

Se den søte toppen jeg kjøpte for en liten stund siden. Synes den var så søt og fin, så måtte bare ha den. Kostet ikke mange kronene heller på HM. Jeg er vanligvis ikke så fan av ”søte” klær, men denne likte jeg! 

Nå har jeg nettopp sett dagens episode av paradise, og så har jeg spist betasuppe. Eller grønnsakssuppe, kall det hva du vil. Hva er egentlig forskjellen på betasuppe og grønnsakssuppe, er ikke det det samme egentlig? Var veldig godt ihvertfall! I dag har jeg hatt fri, så jeg har ikke gjort så mye. Skal på jobb i morgen igjen, og så har jeg langhelg. Jeg har jo bare en 11% stilling, så det blir veldig lite jobb for tiden egentlig. Blir nok litt mer mot sommeren. Jeg prøver hele tiden å se etter andre jobber, men finner liksom ikke noe som passer meg. Jeg kunne for eksempel aldri jobbet i en klessbutikk, det hadde ikke passet meg overhodet. Heller ikke matbutikk, men det ser ut som det er der man får seg lettest jobb. Farsken altså, jeg misunner dere som har 100% fast jobb! Jeg synes det med jobb er så utrolig vanskelig, fordi jeg er så usikker når det kommer til å finne seg jobb. Vet liksom ikke hva jeg vil, for ingenting interesserer meg. Jeg har liksom bare lyst til å jobbe i dyrebutikk. Haha.. Det hadde passet meg perfekt. 


ser det ikke godt ut?!

Nå skal jeg og Anders straks se på Camp Culinaris. Hvem håper dere vinner? Jeg heier litt på Kim. Jeg heiet egentlig på Svein (høhø) men desverre gikk han ut i forrige uke. Faen! Jeg elsker seriøst Svein, mer glad og humørspredende menneske skal du lete lenge etter. Han gjorde hele programmet, uten han hadde det blitt kjedelig å se på!



Det går forresten fint med Luffy. Jeg tror det måtte ha skjedd noe på taket her da han kom bort. Luffy bruker alltid å klatre oppå taket og stiller seg utenfor vinduet på stuen når han vil inn, men ikke nå lenger, nå går han inn ytterdøren istedet. Det er så rart, for jeg hørte jo noe som gikk på taket da han ble borte. Jeg trodde det var han, men han kom jo aldri i vinduet. Plutselig hørte jeg et høyt smell på taket, som om noen falt og sklei. Jeg trodde med en gang at han hadde falt ned fra taket og ned på gaten, jeg ble livredd og sjekket med en gang, men han var ikke der. Siden han ikke vil gå over taket mer, så måtte jo noe ha skjedd! Veldig rart.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg