borrrring

Hey. Dagen i dag har vært kjedelig, har ikke gjort noen ting. Har bare vært hjemme, med unntak av en liten tur på butikken. Jeg våknet rundt klokken 14 i dag og var i dårlig humør. Det er egentlig sjeldent jeg har dårlige dager, men i dag hadde jeg nesten ikke motivasjon til å stå opp engang. Anders dro etterhvert til Steinkjer en liten tur med en kompis, og jeg sto omsider opp og la meg i sofaen og så i veggen. Haha, sånne dager azzzz!♥ Jeg merker også at humøret blir mye dårligere om jeg sover veldig lenge. Å sove for mye er ikke bra, det har jeg erfart flere ganger. 

Gammelt bilde, ser absolutt ikke så her fresh ut nå. Haha jeg må forresten fortelle dere noe litt komisk som skjedde i kveld. Jeg og Anders lå i sofaen og så på Petter Uteligger, og plutselig ser vi DEN svære humla over tv’en. Den var så svær og fløy overalt, jeg hev meg opp i panikk og løp inn på badet. Anders er også livredd humler (muligens enda reddere enn meg) og prøvde å få den ut med en kost. Det gikk ikke, og han prøvde lenge før humlen til slutt plutselig fløy oppi stålampen vi har på stuen. Vi visste ikke om den levde eller ikke, så ingen turte å se oppi lampen. Plutselig ser vi det ryker av lampen, og det var så vidt Anders turte å gå og skru den av. Hahah, kunne jo blitt brann her! Han dro med seg lampen til badet for å skylle humlen i do. Det hele var veldig komisk egentlig og jeg må bare le. Haha jeg dør! Stakkars humlen, da. 🙁

Har kjøpt melon, elsker det! Så friskt og godt. Melon og jordbær er virkelig den beste frukten jeg vet om, spesielt om sommeren. Nammis! Synd det er så dyrt, ihvertfall jordbær. Alt for dyrt, egentlig! Iallefall i forhold til hvor lite jordbær det er oppi boksen.

Søte dyret med værhårene stikkende ut overalt. Sykt lange værhår, haha! Og masse hår ut ørene, så søtt.♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg