verdal

Hey! Nå er jeg i Verdal hos mamma, og blir til i morgen. Dro til mormor og morfar og spiste middag tidligere i dag, og så ble jeg med til mamma etterpå. Anders har dratt til Oslo fordi han skal på Metallica konsert i morgen, og jeg har fri så derfor dro jeg bort en tur. Mamma har dratt på nattvakt nå, så nå er det bare meg og søskene mine her. I morgen skal de til pappa, så da drar jeg dit en tur også.

I morgen skal jeg på koffert-jakt. Jeg har ingen koffert, og vi skal jo reise til Barcelona om en måned. Er så lei av å låne av andre, så må finne meg en selv. Jeg så at en veske butikk på Verdal hadde fått inn sååå fine kofferter, det var sånne med glitter på. Døde litt av hvor fine de var, men den største kostet 2000kr og det er litt dyrt. Synd at jeg har bursdag etter jeg reiser, for hvis ikke skulle jeg ha kjøpt en koffert for bursdagspengene. Fant en kjempefin koffer i svart marmormønster som var mye billigere på europris da, så får se om det blir den! Haha, jeg skal absolutt ha en fin koffert, skjønner dere. Da blir det jo så mye gøyere å pakke, haha! For det er så kjedeliiig.

Nå skal jeg se på bloggerne, vi sneiks! Etterpå skal jeg varme meg boller, omg hjemmelagde boller er så sykt godt.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg