prosjekt bli brun

Hallo! Nå har jeg nettopp tatt meg en dusj, har kuret håret og føler meg skikkelig fresh nå. I dag har jeg ikke gjort stort, har bare vært hjemme. Var en tur og tok sol sammen med Anders istad, trodde jeg skulle dø av varme i solsenga. Gud, så varmt det var! Jeg har tatt sol 3 ganger nå den siste uken, nå er prosjekt å bli brun igang. Jeg takler ikke å være blek lenger, så nå går jeg all in for å bli brun før sommer og Barcelona tur. Vi reiser om akkuat en måned i dag. Gleder meg! Ååh det skal bli så godt å komme seg bort ifra Levanger litt. Har reisefeber allerede, haha! Jeg har allerede begynt å planlagt litt hva jeg skal pakke med, og så kjøpte jeg ny koffert her en dag. Eller ikke ny, jeg hadde jo ingen. Jeg fant en dødsfin en på europris til 799,-. Jeg hadde egentlig lyst på en i svart marmor mønster derfra, men den hadde de ikke fått inn enda. Uansett, skal vise bilder av den fine kofferten min senere.

2 bilder tatt for noen år siden, da jeg var brun som faen. Herreguuud så tan! Langt hår hadde jeg også, gud som jeg har tapt meg hahaha. Jeg har ihvertfall fått finere bryn da, hehehh. Nå skal jeg lage meg noe kveldsmat og så skal jeg se på Neste sommer og Helt perfekt. Så forresten de nye episodene av The handmaid’s tale i dag også, shiiit den serien er så bra! Ting går så til helvete og alt er så sykt, omg for en gjennomført bra serie. Det samme med Westworld, jeg kan liksom ikke få sagt det nok hvor bra de to seriene er. 

Ellers har jeg bestilt meg nye vans sko, de gamle er blitt så slitt. Vans old skool er et par sko jeg bare alltid MÅ ha, de er så kule og passer til alt. Så når de blir slitt, kjøper jeg nye. Ellers har jeg lyst på ny vårjakke også, siklet etter en fra Nike. Denne! ↓



Elsker virkelig denne! Dette er en jakke som passer til det meste, og de matcher jo vans skoene mine i tillegg. Hehe! Er litt usikker på hvordan den blir nederst bare, siden det ikke går an å stramme inn. Hmm… Jeg får nok bare bestille og prøve den.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg