en smakebit på sommeren

Guuud for en fint vær det har vært i dag! Desidert den varmeste dagen i år, var jo kjempevarmt! Skikkelig tropevarme. I morgen er det meldt samme vær, så da skal jeg opp tiiidlig for å sole meg. Jeg trenger å bli skikkelig brun nå, har vært blek for lenge, haha. Nå har jeg nettopp spist tre pølser i brød. Jeg har spist 6 pølser i dag, haha! Jeg har jobbet kveld i dag, og gadd ikke lage noe annet til middag. Så siden det var pølser igjen, så ble det det til kveldsmat også. Jeg spiser sykt mye pølser for tiden fordi jeg ikke gidder lage noe annet når jeg er alene. Er dritt lei! Men jeg vet liksom ikke hva annet jeg skal lage som er enkelt. Jeg suger til å finne på ting å spise, jeg bare aner ikke hva jeg kan lage. Så da blir det pølser i brød eller tomatsuppe da, kjempe ”digg”.

Anywaysss, har ingen bilder å dele i dette innlegget, så bare slenger inn noen sommerlige bilder. Siden jeg har sånn sommerstemning!

Noen bilder fra nydelige Ribe, i Danmark. Herregud for en idyllisk plass! Nå skal jeg se en episode av ‘Ex on the beach’. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg