en herlig dag

Hey! I dag, som i går, har det vært superfint vær her i trøndelag. Det har vært sol og skyfri himmel, så herlig! Jeg har hatt fri i dag, så jeg stod opp 09 i morges for å ut og sole meg. Må jo utnytte sola når den først er her, for dette været kan kjapt snu. Plutselig kan det regne og være overskyet i flere uker, så det gjelder å sole seg og nyte været når man kan. I 12-tiden kom en venninne på besøk, og etterhvert dro jeg, hun og søstra hennes og solte oss ved vannet. Det blåste skikkelig der, men egentlig var det bare sykt godt. Det kan bli vanvittig varmt i solsteken, så vind er bare digg når det er såpass varmt.

Jeg synes ikke jeg ble noe spesielt brunene i dag, selv om jeg var ute i sola i flere timer. Irriterende, jeg vil bli brun! Jeg synes det tar 100 år å bli brun når man bruker solkrem, men jeg vil ikke bli solbrent heller, så har liksom ikke noe valg. Egentlig kan jeg bare ta solarium i 20 minutter og bli like brun som jeg blir når jeg ligger i sola i 7 timer. Enda brunere faktisk, haha! Egentlig synes jeg det er litt jævlig å ligge lenge i sola, det blir så sykt varmt. Men solarium er dyrt, så jeg soler meg heller ute allikevel. Kanskje jeg burde kjøpe en solkrem med lavere faktor, nå bruker jeg solfaktor 15. Før brukte jeg sololje med solfaktor 6 og ble ALDRI brent. Haha.

Jeg skal opp tidlig i morgen for å sole meg igjen. I natt sov jeg i 5 timer, så er rimelig trøtt nå. Blir Petter Uteligger før senga, siste episode i dag, er det ikke? Kjedelig, nå begynner alt jeg ser på å bli ferdig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg