endelig vant jeg noe

Hey! Jeg og Anders har akkurat sett en episode av Westworld, og nå har han gått og lagt seg. Stakkars mannen begynner på jobb klokken 06 i morgen. Det er så tidlig at jeg blir kvalm, haha! Ihvertfall, Westworld er virkelig en serie man må følge med på. Plutselig er det en setning man ikke får med seg, og så har man gått glipp av kjempemye. Haha, blir helt sliten i hodet. Jeg forstår egentlig ikke en dritt akkurat nå, men jeg er visst ikke den eneste. Ser det er flere som sliter litt med å forstå, men det er vel sikkert meningen også. Jeg elsker virkelig Westworld, og når jeg hører at noen sier de ikke har sett den, så blir jeg litt sånn… okei hadetbra. Haha, det samme med Game of thrones. Hvordan kan noen IKKE ville se den serien?

Var og kjøpte salatburger ikveld etter jobb. Jeg var så syyykt sulten, og hadde av en eller annen rar grunn skikkelig lyst på salatburger med bacon. Chipsen laget jeg hjemme selv, vi har jo frityrkoker. Den blir godt brukt, flaut nok… Ikke så veldig sunt, så skjerpings der! Veldig godt da, bortsett fra at de kunne ha roet ned liiitt med dressingen. Jeg synes det er så ekkelt med for mye dressing, jeg er vel ikke den eneste som synes det? Anyways, en liten fun fact: jeg er egentlig ikke noe glad i burger. Jeg liker ikke burgerkjøtt så godt, haha! Derfor kjøper jeg heller salatburger som bare består av ost, salat (ofc) og bacon. Heller bacon enn burgerkjøtt. Jeg er nok den eneste i verden som ikke er glad i burger, det mener ihvertfall Anders. Heh!

Ellers så vant jeg en konkurranse i dag, wohoo! Jeg vant kattemat og en katteleke i en dyrebutikk. Gøy! Det å bare vinne noe er gøy liksom, jeg melder meg på alle slags konkurranser på facebook, men vinner aldri. Nå vant jeg endelig noe!

Dette var egentlig en konkurranse for kattunger, men regner med det går bra at kattene kan spise kattungemat også. De elsket ihvertfall bløtforet. Leken falt visst i smak også, ihvertfall for Suzie. Ser ut som et lite babygym, haha! Babygym for katter, jeg loller.

Var i posten og hentet de nye vans skoene i dag, som er fra junkyard. Jeg har jo de samme fra før av, men de var blitt så slitt. Var på tide med nye, jeg elsker de her! De passer liksom til alt, og er så kule. Mine absolutt favorittsko. Og jaaa, jeg vet at alle har dem, men det driter jeg i! Jeg er ikke noe skomenneske, og går som regel i de samme skoa hele tiden. De her, og mine nike air max sko. Love them! Vurderer å kjøpe nye air max også, har hatt de gamle i 3 år nå. Kanskje jeg finner noen kule i Barcelona. Herregud, det er ikke lenge til vi reiser dit nå! Gleder meg sååå til å reise bort fra Levanger litt, for herreGUD så lei jeg er denne plassen akkurat nå. Altså jeg elsker å bo her, men man blir jo litt lei av og til. Skal bli digg å komme seg litt bort. Det er bare 20 dager til vi reiser, wohoo!

Ellers så har det ikke skjedd så mye de siste dagene. I går feiret jeg 17.mai på Verdal sammen med mamma og familien der. Var koselig, mamma hadde laget så god mat! Ellers har jeg solet meg og endelig fått litt farge på kroppen. Jeg hadde planer om å sole meg i morgen også, det var jo meldt såå fint vær tidligere i uken. Men det har visst snudd, for nå er det meldt overskyet. Bahhh! Derfor tenker jeg å vaske leiligheten i morgen. Frister svært lite, men… Nå skal jeg avslutte her og se litt på Ex on the beach før jeg legger meg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg