en liten lørdags-liste

– ei lita liste –


– Jeg skulle egentlig stå opp i 09-tiden for å vaske leiligheten i dag, men kom jeg meg opp? Neeeida, jeg slo av alarmen og sovnet av. Jeg våknet i 11-tiden, og da var det for sent. Jeg bruker alltid noen timer når jeg vasker, og Anders skulle hjem fra jobb om 3 timer. Gidder ikke vaske når han er hjemme, så da får det bli siden. Haha!

– Alle er så engasjert i Norske Talenter og Melodi Grand Prix. Sistenevnte visste jeg ikke holdt på en gang, haha der ser dere hvor interessert jeg altså er. Hater alt sånt som MGP, Idol, Norske talenter osv. Sååå boring!

– Det er småkaldt ute, og jeg hater det. For en uke siden var det seriøst tropevarme ute, i starten av mai! Det er sykt, og det føltes som om vi var i midten av juli. Nå er det plutselig blitt kaldere i lufta. Håper varmen kommer tilbake, og at jeg kan sole meg igjen.

– Det er kjempe rotete i skuffer og skap, og det irriterer meg noe enormt. Jeg er en veldig organisert person, og liker at det er ryddig og organisert over alt. Selv i klesskapet til Anders, haha! Noen ganger synes jeg skapet hans er så rotete, at jeg bare MÅ brette og rydde der inne for han. Snakk om å hate rot.

– The Last Kingdom sesong 2 har kommet ut på netflix! Sesongen har nok ligget ute en stund, men har ikke fått det med meg før nå. Så det skal jeg og Anders gjøre i kveld, se på den serien. Den er bra, så den anbefales.

– Jeg sitter her og craver all slags godteri, men har ingenting her hjemme. Var fornuftig og droppet lørdagsgodtet i dag, må spare penger.

– Jeg har lakket neglene hvite, bare sånn at hendene mine skal se litt brunere ut. Haha, lol. Jeg skal aldri bli blek igjen, fra nå av skal jeg være brun året rundt.

Sånn, det var ei lita liste. Nå sitter Anders og spiller fortnite, og jeg skal se litt serie før vi skal se på The Last Kingdom. Jeg er vel ikke den eneste som har en fortnite-gamer som kjæreste? Haha, han er jo helt frelst. Jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor gutter (og noen jenter) synes gaming er så gøy. Jeg elsket å spille spill på PS før, men jeg har liksom vokst det fra meg. Egentlig litt synd, for jeg husker hvor mye glede jeg hadde av det. Det samme med Sims også, men den gleden har jeg visst vokst fra meg også. Gutter/menn vokser seg ikke fra det der, de liksom forblir litt barnslige. Hvorfor er ikke vi jenter sånn, hvorfor må vi bli så ”voksen” og kjedelige….:(

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg