uken som gikk

– Uken som gikk –

AKKURAT NÅ
Jeg og Anders ser på en film, men jeg synes den var så kjedelig at jeg heller satt med på PC’en. Anders synes den var bra da, så han får se den alene. Jeg gidder ikke følge med, haha..

UKENS OPPTUR
At det har vært en del finvær, slik at jeg har kunnet solet meg en del. Har endelig fått litt farge! Greit å ha litt grunnfarge før jeg reiser til Barcelona, vil ikke se ut som en bleikfis når jeg kommer til heller liksom.

UKENS NEDTUR
Jeg har brukt masse penger på tull og alkohol, irriterende. Jeg skal jo spare penger! Nå skal jeg ikke feste på leeenge, er så DRITT lei. Det går alltid så mye penger når man drikker også, på et eller annet.

UKENS CRAVING
Har vel egentlig ikke cravet noe spesielt. Is, kanskje. Fikk så lyst på is her en dag, men da var alt stengt. Derfor dro jeg til et gatekjøkken som har is, men der var utvalget svært dårlig etter 17.mai for å si det sånn.

UKENS IRRITASJONSMOMENT
At været plutselig har snudd, nå er det bare skyer å se på himmelen. Vil ha soool slik at jeg kan sole meg! Ellers var det skikkelig irriterende at folk bare sneik i køen når det var kampanje på hagemøbler på coop obs denne uken, dere kan lese det HER.

 

UKENS LÅT

UKENS INNKJØP



Nye vans sko fra junkyard og nike jakke som jeg kjøpte på finn. Den har grønne armer og er grønn bak, ikke svart som på bildet over. Det visste jeg ikke, men digger denne jakken allikevel. Superfin! Skal vise noen bilder av den senere.

UKENS MEST LESTE INNLEGG
Folk er jo helt gale’‘ er det mest leste innlegget denne uken.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg