piercet nesen

Se, jeg har tatt piercing i nesa!!! Neida, det er bare fake så klart. Jeg hadde nok aldri piercet nesen min, man kan jo heller bare bruke ring! Mye enklere, så kan man bare ta av og på når man selv vil. Jeg likte dette faktisk, lurer på om jeg tør å bruke ”piercingen” i nesen offentlig. Synes faktisk jeg passet det litt, eller? Tjaa! Digger det, egentlig! Før hadde jeg piercing (ekte, da) i leppa også, og i navlen, men har tatt ut begge. Jeg vet ikke hvorfor, synes vel det ble litt harry etterhvert. 

I dag har jeg vært mye alene hjemme, siden Anders er på jobb. Jeg har solt meg, og etter det tenkte jeg å gå meg en liten tur. Det endte opp med at jeg stod på badet og sminket meg istedet. Haha! Det ble så kaldt ute, så jeg gadd ikke gå ut igjen. Noen ganger synes jeg det er gøy å teste ut litt forskjellige looker, og så knipse litt selfies til bloggen og instagram. Haha, vi jenter er litt rare, vi kan sminke og fikse oss i timesvis bare for å ta bilder til istagram. Jeg loller litt. Elsker forresten fargen jeg har på leppene her! Fargen kommer ikke helt frem på bildene, men i virkeligheten er den superfin. Litt rosa-lilla-ish. Den er fra NYX, elsker alle liquid leppestiftene fra det merket. Så mange fine farger, og så sitter de så godt på leppene. Love it! 

Fake-tattoo, synes den var søt. Fant masse tattoklistremerker i nattbordskuffa, haha! Ante ikke at jeg hadde engang. Dette armbåndet fant jeg også der, synes det var kult. Det er mye jeg har som jeg helt glemmer at jeg har, fordi jeg har lagt det på så rare plasser. Her en dag fant jeg det gamle passet mitt i nattbordskuffa, skjønte ingenting! Jeg måtte jo fikse meg nytt pass i fjor sommer, fordi jeg ikke fant det gamle. Jeg lette seriøst i hele leiligheten, i alle skuffer og skap. Og der fant jeg det her en dag, i nattbordskuffa. Jeg VET og HUSKER at jeg letet der, og er bombesikker på at passet ikke lå der da. Så hvordan det plutselig har havnet der nå, er et mysterium. Jeg trodde at jeg hadde rotet det bort når vi flyttet, jeg fant det jo ingen steder så jeg ga opp og bestilte et nytt. Det skjer noen ganger at ting bare forsvinner og er borte i laaang tid, og så plutselig dukker det opp igjen. Skikkelig rart, haha!

Uansett, tenkte å vise dere noen bilder av den nye vårjakken min!

Jeg elsker den! Jeg trengte en vår/sommer jakke, og fant denne på internett. Over alt var de tom for størrelsen min, og eller så var den utsolgt. Vet ikke om det er en gammel modell eller noe, så jeg sjekket om noen solgte den på finn.no. Det var det, og i akkurat min størrelse også, og til en billigere penge selv om den var ubrukt. Flaks! Denne kommer til å bli brukt mye i sommer når det for eksempel regner. Det er en regn/vindjakke.

Nå skal jeg lage meg litt mat før jeg hopper i dusjen, og så blir det å se paradise hotel etterhvert. Denne sesongen har gått så fort, snart er det jo over! Det har vært en helt grei sesong, men egentlig synes jeg den norske versjonen suger. Norsk reality generelt suger egentlig. Noen som er enig?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg