et løfte til meg selv

Hallo! Akkurat nå ser jeg på Botched, den serien har et slags talkshow i dag med Dr. Nassif og Dr. Dubrow, sammen med noen av de som har gjort ekstreme operasjoner. De har virkelig et stort problem når det kommer til utseende og operasjoner. Altså, han ene prøver å se ut som Justin Bieber, en annen vil se ut som supermann og hun tredje har noen enooorme pupper. Og hun vil ha STØRRE, sykt! Her sitter alle og sier at toppbloggere har et problem, men de har ikke sett de som faktisk har et problem. Man har ikke et problem fordi at man vil operere flere ting, som f.eks nesen, puppene eller fikse på leppene. Man har et problem og et forvrengt syn på kropp når man vil operere seg for å se ut som noen andre, eller vil ha så store pupper/lepper/rumpe/whatever at det kan være helseskadelig. DA har man et problem.

Jeg blir litt irritert når enkelte sier at de som opererer seg har et problem, for slik trenger det så absolutt ikke å være. Jeg har fikset på både puppene og leppene, og kunne gjerne ha fikset på nesen også, men det betyr ikke at jeg er syk på noen som helst måte. Jeg fikk ikke bedre selvtillit/selvbilde etter å ha fikset på puppene og leppene, men det hadde jeg selvfølgelig ikke forventet heller. Men jeg føler meg allikevel bedre med hvordan jeg ser ut, og er fornøyd med resultatet. Man kan operere både rumpe, nese, pupper og ta all slags injeksjoner, UTEN å være syk eller avhengig av å alltid fikse på noe nytt.

Anywaysss, det var ikke operasjoner jeg skulle snakke om nå. Jeg skal starte å trene igjen! YES! Haha, jeg har tenkt på det i sikkert 1 år nå, men ikke blitt noe med meg. Jeg har liksom ikke hatt så veldig lyst heller, men nå kjenner jeg det klør i kroppen. Denne kroppen trenger virkelig å få trent seg litt. Jeg vil trene både får å få bedre kondis og for å få strammere kropp. Jeg blir misunnelig og nesten litt forbanna når jeg ser hvor flink andre er til å trene, så da er det vel bare å starte selv. Det jeg gleder meg mest til er å se kroppen forandre seg, bli mer fit og stram. Jeg har litt å stramme opp for å si det sånn, haha! Jeg har ikke trent på 4-5 år liksom. Jeg er i elendig form, så dette kommer til å bli hardt først. Heldigvis har jeg en venninne som trener ofte på treningssenter, så jeg kommer til å dra med hun. Da blir det litt lettere å komme seg på trening. Nei, kjenner jeg gleder meg til å komme igang nå altså! Jeg starter etter jeg har kommet hjem fra syden, så det blir ikke heelt enda. Vil ikke ta meg råd til å melde meg inn i treningssenter enda, haha, så det blir om 3-4 uker. Denne gangen skaaal jeg starte da, denne gangen er det ikke noe jeg bare sier. Det er et løfte til meg selv, haha.

Nå skal jeg finne et eller annet å se på før jeg legger meg. I morgen har jeg fri, så da skal jeg sole meg. Er meldt kjempefint vær, så skal opp tidlig i morgen for å slikke sol. Hehe! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg