bestemor skal legge seg

Hey. Nå har jeg faktisk lagt meg, skal bare oppdatere bloggen og sjekke litt sosiale medier før jeg sovner. Jeg fikk ikke sove før 4-5 i natt, og stod opp 9 for å sole meg. Så det ble ikke mange timene med søvn, derfor er jeg dødstrøtt akkurat nå. Gleder meg til å sove! I dag har jeg ikke gjort stort, har ligget ute i sola mesteparten av dagen. Har blitt biittelitt solbrent, håper det går over litt for jeg har planer om å sole meg hele dagen i morgen også. Haha, her skal det brunes. Ellers så meldte jeg meg inn i 3T i kveld! Yey, nå er det gjort. Nå skal denne skrotten begynne å trene, ahh det blir hardt først, men gleder meg til at treningen har blitt en rutine. Tenker å ikke kjøre meg for hardt i starten, men heller starte med å trene 2-3 ganger i uka. Så får jeg trappe opp etterhvert.

Nååå skal jeg sove, godnatt! Haha, føler meg som en gammel bestemor når jeg legger meg klokken 21 på kvelden. Litt tidlig, men klarer ikke holde meg våken lenger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg