en uke til ferie

Hey! Nå kom jeg nettopp hjem fra personalmøte med jobben. Jeg jobber på kjøpesenter, så før møtet gikk jeg innom H&M. Fant masse fint der, tok å prøvde så masse klær at det ble helt kaos på prøverommet. Haha! Jeg kjøpte en kjole (rød faktisk, dødsfin!), en topp og en shorts. Pluss sokker og hårfarge, skal farge håret svart før jeg reiser. Viser alt jeg kjøpte en annen dag! Har vært litt frem og tilbake om jeg skal farge håret svart eller ikke, men siden det er sommer og jeg begynner å få litt farge, så gjør jeg det. Sola bleker det jo veldig nå om sommeren, så er nesten ikke noe vits i å farge det mørkebrunt, blir lysebrunt med en gang nesten allikevel. Det nytter ikke med lysebrunt hår til meg, blir alltid rødskjær i det, og det hater jeg.

Uansett, i dag er det bare en uke til jeg og Anders reiser til Barcelona! Åå, det gledes å komme til sol og varme, holdt jeg på å si. Men sol og varme har det jo vært i snart en måned her nå, sommeren kom veldig tidlig i år! Kan ikke huske sist jeg solte meg i starten av mai, det har jo vært tropevarme flere dager. Skulle jo tro vi var i juli! Så sykt digg ihvertfall. Lurer litt på hva som er grunnen til denne ekstreme varmen allerede i mai, er det global oppvarming eller hva er det? Uansett, i morgen SKAL jeg vaske leiligheten. Fra topp til tå, haha. Jeg har tenkt å rundvaske i sikkert 2 uker nå, men det har jo vært så fint vær at jeg heller har ligget ute og solet meg. Gidder ikke være inne og vaske i finværet heller liksom, men i morgen er jeg nødt, har ikke tid noen andre dager før vi reiser. Nekter å reise fra en skitten leilighet, da hadde jeg seriøst ikke klart å slappet av på ferie. Haha, tuller ikke.

Nååå skal jeg se på Westworld sammen med Anders! Tenkte bare å oppdatere litt kjapt siden jeg ikke har vært innom på en uke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg