bebbis i magen?

…eeeller bare veldig mye pavlovakake i magen? Haha, yep! Altså herregud, helt sykt hvor oppblåst magen min blir noen ganger. Egentlig hele tiden, med en gang jeg spiser mat så blir jeg oppblåst. I tillegg har jeg så jævla svai rygg, og det gjør ikke saken noe bedre. Irriterende egentlig, men det får rumpa mi til å se litt større ut da, heh. Fokuser på det positive, si. Lol. 

Jeg og Anders kom hjem fra Verdal istad, vi har vært å besøkt pappa, bestemor og de der hjemme. Vi fikk servert spekemat og pavlovakake til dessert. Ble sååå glad da jeg hørte at de hadde laget pavlova, det er noe av det beste jeg vet! Med masse bær på selvfølgelig, mmm! Nammis.


haha, rar måte å ligge på!

Sorry for litt dårlige bilder, orket ikke ta med kameraet. Egentlig angrer på at jeg kjøpte en ny linse, jeg skulle heller ha kjøpt meg et nytt kamera. Jeg er så lei av å drasse rundt med dette store, tunge kameraet. Ønsker meg et mindre et, men det gamle får duge enn så lenge. Jeg har hatt det i 6 år nå faktisk! Kanskje jeg bare burde selge hele driten, og heller kjøpe et nytt et etter jeg har hatt bursdag. Vi får seee.

Kjøpte en ny pute på Kid i går, og ny shampo og balsam i dag. Puten er i fløyel i fargen aqua, så fin! Vi får inn de her i svart snart også, så skal kjøpe 2-3 stk i svart når de kommer. Er så dritt lei av sofaputene mine, vil ha noe som matcher og som er myke. Elsker disse putene! Ny shampo og balsam var jeg nødt til å kjøpe fordi håret mitt er skikkelig solskadet. Det er så slitt og tørt, så hun frisørdamen anbefalte disse. Det ble 580 kroner til sammen for de her to, shit! Så mye penger har jeg aldri brukt på shampo & balsam, men jeg må ha noe skikkelig bra for å redde håret. Hater hvordan håret mitt er nå, skikkelig slitt og tørt har det blitt etter å ha vært mye i solen.

I morgen skal jeg og Anders besøke svigermor, og etter det tenker jeg å begynne å pakke litt. Nå skal jeg se en episode av Ex on the beach. Dere får ha en fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg