hadetbra Norge

Nå har jeg nettopp sendt i vei kattene. De skal bo hos bestemor og bestefar imens vi er i Barcelona. De var ikke spesielt fornøyde med å måtte inn i buret for å si det sånn, ihvertfall ikke Suzie. Hun HATER buret og gjemmer seg under sofaen med en gang hun ser det. Haha, stakkars liten! Hun nektet til og med å spise godbitene jeg ga henne i buret. Hun blir skikkelig fornærmet når hun må i buret.

Søtene dyrene mine! Nå har vi begge pakket ferdig og er klar til å dra, venter bare på at skyssen skal komme etterhvert. Flyet går 17.45 i dag, men vi drar i god tid fordi det skal visst være noe veiarbeid i dag, så det kan bli kø. Håper ikke det er sånn superlang kø! Tenk om vi ikke hadde rukket flyet, haha lol. Går nok bra. Nå gleder jeg meg skikkelig til å reise, skal bli så godt å komme seg litt bort! Er veldig spent på hvordan hotellet ser ut, på bildene så det ihvertfall veldig fint ut. Det ligger veldig sentralt, så det er jo bra. I morgen tenker jeg at vi skal gå å se litt i La Rambla (hovedgaten) og kanskje shoppe litt. Det er ikke meldt alt for fint vær i Barcelona desverre, det er meldt litt skyer, sol og regn om en annen. Men det er uansett veldig varmt, så det skal nok ikke være noe problem. Masse å finne på uansett! Skal ta med kameraet og PC’en, så skal knipse masse bilder og prøve å blogge litt hver dag. 

Den nye kofferten min, elsker den! Nå kom Anders med litt mat her, så skal spise litt før vi drar. Nå reiser vi snart, hadetbra Norge! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg