utsikt over Barcelona og stranden

Hey! Nå ligger jeg og Anders rett ut i sengen på hotellrommet og slapper av, vi har gått i mange timer i dag. Verker i føttene, man blir virkelig sliten av å gå så mye. Og jeg har bare med meg flate Vans sko, auuu! Må kjøpe noen bedre gå sko asap. Vi startet med å gå opp til et gondolanlegg for å kjøre den ned til stranden. Det var skikkelig fint der oppe, man gikk opp en bakke for å komme dit, og helt øverst var det så idyllisk. Denne bakken ligger rett ved hotellet, så var ikke lange biten å gå dit. Dit vil jeg flere ganger bare for å se på den fine utsikten. Å sitte på gondolen var faktisk skikkelig gøy, var jo helt sinnsyk utsikt! Anders har høydeskrekk, så han synes ikke det var like kult. Haha! Her er et (stort) bildedryss fra turen på vei opp, og nedover igjen. ↓

En søt pusekatt som vi møtte på veien opp. Ligger og chiller i treet, hehe!

Der oppe var vi, kult! Veldig høyt oppe, uææ!
 



Haha, rare trær her i Spania.

 

Altså, sjekk den utsikten! Amazing.♥ Etterpå satte vi oss på en strandbar og spiste nachos. Det var så syyykt varmt og solen var veldig sterk, klarte nesten ikke holde øynene åpen. Har vært på solbrille-jakt de siste to dagene, men har ikke funnet noen jeg liker. Synes jeg ser så rar ut med solbriller på haha, alle ser bare stygg ut på meg. Solen stekte, men etterhvert ble det litt skyer. Stranden var dødsfin, så hit tenker vi å dra i morgen igjen for å sole og bade. Været skal være enda bedre i morgen, så gleder meg til å sole meg litt i morgen og bli tæn. Gleder meg til å bade også, det fristet veldig å bade i dag når sola stekte som verst. Det hadde vært så digg! Vi gikk langst stranden og tittet litt i butikker her og der. Stranden er ganske lang, så det tar litt tid å gå. Etter å ha gått et par timer gikk vi til et stort kjøpesenter som ligger ved stranda. Jeg shoppet ikke særlig mye, bare et par topper. Etter å ha vært der litt gikk vi tilbake til hotellet. Så her er vi enda, og snart skal vi finne et sted og spise middag. Aner ikke hvor vi skal enda, men vil ha noe godt!

Kanskje litt vel mange bilder i dette innlegget, men klarte ikke dy meg. MÅTTE legge ut alle bildene, haha! Nå skal jeg prøve å finne ut hvor vi skal spise. Dere får ha en fin helg!


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg