solings

Nå er vi tilbake på hotellet etter flere timer ute, forteller mer hva vi gjorde i neste innlegg. Jeg er så sliten og trøtt nå at jeg har mest lyst til å legge meg, men vi skal ut å spise etterhvert. Blir tidlig kveld i kveld kjenner jeg, det trøttes. I går var vi på stranden og solte oss, var så fint vær. Vi var der i 11-tiden og allerede da var det masse folk, men etter et par timer ble det STAPP fult. Folk lå nesten oppå hverandre på stranda, haha! Det var ekstremt mange selgere på stranda og det var jævlig irriterende. ”Massage, mojitos, beer, water good price for you” var noe man hørte seriøst hele tiden. Hvis jeg så på noen av de kom de løpende med en gang, og de tar jo faen ikke nei for et nei heller. Guuud, så irriterende! Til slutt sa jeg bare at jeg ikke hadde med meg penger, og da sluttet de å mase med en gang for da var det jo ingen vits uansett, haha. 

En bru som flytter på seg, slik at båtene kan gjøre igjennom. Coolt!
 

Vi kjøpte oss lunsj på et sted rett ved stranden. Jeg kjøpte cæsarsalat og den var syyykt god! Beste cæsarsalaten jeg har spist ever. Dressingen var helt perfekt, supergod! Likte dette stedet veldig godt, maten er god og det er god service.

Etter å ha vært på stranden i noen timer, bestemte vi oss for å dra hjem og dusje før vi fant på noe annet. Da var klokken halv fire, men vi var ikke hjemme før seks på kvelden. Det tar bare 20 minutter å gå, men jeg skulle på do, ta ut penger og kjøpe noen sko, og plutselig hadde det gått nesten to timer. Ting tar tid og tiden flyr! Det selges fake sko, solbriller og vesker over alt ved strandområdet. Jeg fant et par fake nike air max sko jeg ville ha, fordi jeg har ikke funnet de noen steder i ”ekte” butikker, så da ble det fake. Haha, jeg loller! Men de er gode å gå i faktisk. Ble en fake Michael Kors sekk også, elsker den. Viser bilder senere! På kvelden dro vi ut og spiste på en grill restaurant. Vi begge bestilte biff, og den var kjempegod! Eneste som manglet var litt grønnsaker og peppersaus, men ellers var biffen perfekt.

Denne restauranten oppdaget vi bare random da vi letet etter en Adidas Originals butikk. Glad vi fant denne, hadde så lyst på biff. National Burger het stedet, anbefales! Ellers ble det litt shopping på adidas butikken, viser senere! Nå skal vi komme oss ut igjen, nå blir det maaat.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg