hard rock cafe, skatepark og lommetyv

 Nå har jeg og Anders vært og spist på Hard Rock Cafe, og kom nesten nettopp tilbake til hotellet. Maten der var døds god! Biffen jeg bestilte var perfekt, stedet var kult og servicen var bra. Vi måtte vente i 10 minutter for å få bord, det var masse folk der. Det skjønner jeg godt, maten var skikkelig bra! Har aldri vært der å spist før faktisk. De hadde noen syke milkshaker som jeg tenker å dra tilbake for å kjøpe i morgen, hadde ikke plass i magen nå. Haha! Jeg og Anders ble så mett at vi ble kvalm, og tok t-banen (eller hva det heter) hjem igjen selv om det bare tar 10 minutter å gå. Haha!

Yummi! Sykt mye mat. I dag har vi bare vært på stranden, og etter det dro vi hjem for å dusje og etterhvert gikk vi bare i butikker. Vi fant en gate vi ikke har gått i før, og der var det sykt mange kule butikker. Dit MÅ vi i morgen igjen, det var blandt annet en egen Vans butikk og mange butikker med kule adidas klær. Adidas originals-fan som jeg er, så ble det et par plagg med meg hjem i dag også. Høhø, elsker å shoppe! Men det er en ting jeg legger merke til, og det er at veldig mange av de ansatte virker litt sure. Noen er superhyggelige, men merker at flere så vidt sier hei når du kommer inn i butikken. Noen ser ikke på deg engang. En dag jeg var på H&M og nettopp hadde betalt, så sa ikke hun damen hadet når hun ga meg posen. Litt merkelig, man sier jo hei og hadet til kunden liksom. Hun bare ga meg posen og snudde seg og gikk.

Nå er jeg skikkelig sliten og trøtt, blir natta snart kjenner jeg. Det blir veldig mye gåing i løpet av en dag, og det kjennes om kveldene. Blir skikkelig utslitt! I dag gadd jeg ikke drasse med kameraet, så deler noen bilder fra en annen dag her. Det er en skatepark rett ved hotellet, så vi dro dit for å ta litt bilder en dag. Skikkelig kul plass!

Eeelsker den nye levis buksa mi! Den er seriøst perfekt. Den sitter så bra, samtidig som den er ankelkort. Et skikkelig bra kjøp, denne kommer til å bli mye brukt. Levis har virkelig de fineste buksene. Jeg har fått en liten flekk på den som dere kanskje ser, haha. Klarte å søle litt på den allerede første dagen, for en klabb jeg er!
 

Må forresten fortelle noe som skjedde den første dagen vi var her. Man blir advart mot lommetyver her, spesielt i La Rambla, og det fikk vi oppleve. Det skjedde ikke med oss, men med en mann som var rett ved oss på gaten. Plutselig napper en fyr et eller annet fra han, og løper lynraskt unna. Den andre mannen reagerer raskt og roper ”PUTAAAAA” og løper etter han. Han fikk tak i han andre fyren, og slenger han ned i bakken. Det samlet seg flere folk i rundt han, og etterhvert kom det noen vakter/politi. Litt gøy at han mannen fikk tak i han, han skadet han ikke liksom, men ble veldig forbannet. Skjønner jeg godt, hadde klikket om noen stjal noe fra meg på denne måten! Her må man virkelig passe på tingene sine. Haha, jaja!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg