shop til you drop, bokstavelig talt

Pjuuuh, tror aldri jeg har vært så sliten i føttene som det jeg ble i dag! Det var en drøm å legge seg ned i vår king-size hotellseng i kveld. Jeg er helt ødelagt, haha! I dag etter frokost tok vi taxi til katedralen for å se den. Vi hadde planlagt at vi skulle inn og se, og kanskje dra helt til toppen for å se på utsikten, men det gikk i vasken. Dumme som vi er hadde vi ikke booket billetter på forhånd, så det var helt fullt. Kjedelig! Da tok vi bare taxi tilbake til La Rambla igjen, det var ikke ledig biletter før halv åtte på kvelden og det gadd vi ikke. Det var uansett kult å ha sett katedralen da, den var sykt svææær! Ble helt svimmel av å se på hvor høy den var.

Når vi kom tilbake til La Rambla gikk vi egentlig bare i butikker hele dagen. Her en dag fant vi flere gater med helt sykt mange fete butikker med masse kule klær og sko, så i dag har vi begge shoppet løs. Hehe! Shop til you drop, det har vi bokstavelig talt gjort i dag. Vi har gått frem og tilbake i butikker i over 6 timer, så vi begge holdt på å dø til slutt. Haha! Helt på slutten fant jeg et par fila sko i lilla som jeg fikk sååå lyst på, men selvfølgelig hadde de ikke i min størrelse. Vi hadde tenkt å gå tilbake til hotellet, men begynte heller å lete som to tullinger etter skoene andre plasser. Vi fant dem desverre ikke, faen! MÅ ha dem. Fant de på junkyard da, så får heller bestille dem. De var så utrolig fine, og kjentes veldig god ut.

Uansett, her er noen bilder av det jeg har handlet i dag og andre dager!

En langermet adidas crop-top, t-skjorte og bukse. Elsker de her tre plaggene, så enkel men samtidig fin!

Denne puma toppen eeelsker jeg, så fint med de rosene på armene. Det fantes en tights i samme mønster også, men den var litt gjennomsiktig. Puma er ikke helt mitt merke sånn egentlig, men denne var så fin.

Var innom Sephora i dag, den butikken var helt enormt stor! Skikkelig fin butikk, og de hadde til og med en sklie slik at man kunne skli ned til butikken. Haha, jeg loller! Elsket å være der inne, super mange forskjellige merker. Fant Glam Glow og måååtte bare ha denne ansiktsmasken, selv om den kostet meg 500 kroner. Helt sykt dyrt, men har lest så mye bra om denne. Må bare teste den. Og så er det glitter i, jeg dør haha!

Leppepomade fra Glam Glow, lukter skikkelig godt.

Handlet litt fra MAC også. Trengte en mørkere pudder foundation nå som jeg har blitt brunere. Så kjøpte jeg ny brynsgele med farge, og en driiit bra highlighter. Hun damen som hjalp meg å finne frem testet denne på meg, og jeg måtte bare ha den selv om jeg egentlig har en ganske bra en fra før. Haha, har jeg blitt en sånn jente nå… Weeell. Er fornøyd med shoppingen! Ellers handlet jeg litt fake’s her en dag også, heeeh. Ble en fake veske, sekk og sko. Jøggel, som Anders så fint kaller det. Haha! Men alt ser jo så ekte ut. Sykt trashy å kjøpe fake ting egentlig, men det driiter jeg i, trashy betch som jeg er<33

Eeelsker vesken og sekken, begge er SÅ meg! Blir sikkert mobbet av the classy girls for mine fake’s nå, but I don’t give a damn. Haha… Med det samme jeg holder på å vise mine innkjøp, så kan jeg jo dele Anders sine også. Synes det han kjøpte var så kult, så knipset noen bilder av det også, haha. Digger stilen hans, er så glad for at jeg har en kjæreste som har bra klesstil. Det er så utrolig viktig synes jeg! Klesstil er noe av det første jeg legger merke til ved en gutt, faktisk.

Det jeg liker aller best er solbrillene hans. De er så sykt fine og passet han perfekt! Skoene synes jeg også er dødskule.

Rommet vårt er et skikkelig mess akkurat nå, ligger klær og poser over alt. Haha, her er vi ”ryddig”. Alt ligger strødd og vi skulle egentlig ha pakket nå, men ingen gidder. Tar det i morgen tidlig, selv om det sikkert blir veldig travelt. Vi reiser hjem i morgen, jeg vil ikke! Flyet går 12.45, så vi må opp litt tidlig. Blir kjedelig å dra hjem igjen, selv om det blir litt godt også. Men aller helst ville jeg ha vært her lenger. Er liksom ikke sånn supergiret på å komme hjem til kjedelige Levanger. 🙁 Hjem til mitt gamle liv. Man lever liksom i en boble på ferie, og det er alltid så kjipt å sprekke den boblen når man må reise hjem igjen. Men men, blir fint å se igjen kattene da! De blir sikkert glad for å få komme hjem igjen til kjente omgivelser, og endelig få lov til å ut igjen.

Alt i alt har ferien vært veldig bra, vi har kost oss masse her. Dagene har fått utrolig fort, men føler vi har fått opplevd og gjort masse gøy. Det kommer et innlegg fra da vi var langt oppi fjellet og hadde utsikt over hele Barcelona, det var så kult! Nå har vi nettopp vært å spist på hotellets restaurant, vi gadd ikke dra noe andre steder i kveld. Begge er så slitne, blir godt å sove snart. Etterpå gikk vi på Mc Donalds og kjøpte oss is til dessert, så nå er vi mildt sagt veldig mette. Hehe!