glittermask

Hey! Nå er jeg på Verdal hos bestemor, skal sove over her til i morgen. Anders jobber seinkveld, og jeg har fri i dag så derfor dro jeg hit en tur. Bestemor, eller Bæssa som jeg kaller henne, har laget vafler, så det har jeg nettopp spist. Hun lager verdens beste vaffler, nam!

Nå har jeg nettopp gnidd inn trynet i den glittermasken jeg kjøpte på Sephora, den fra Glam Glow. Det var skikkelig mye glitter i den, haha så gøy! Glitteret gjør ingenting for huden da, det er bare for gøy. Kjenner den har stivnet nå, sånn skikkelig liksom. Håper ikke den er helt jævlig vondt å ta av, haha! 

Er masse glitter i denne masken som dere ser. Lolz! 

After eight, beste sjokoladen!
 

Søteste bamsen som jeg kjøpte til Bæssa. Disse bamsene er så søte at jeg dør. Nå skal jeg gå og rive av meg denne masken, ønsk meg lykke til haha. Det står forresten Robert Austad under bildene fordi jeg har redigert bildene i hans lightroom, men er jeg som har tatt bildene, glemmer alltid å fjerne det.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg