noen bra ting på en torsdag

1. Jeg har langhelg! Nå jobber jeg ikke 100% så jeg har jo en del fridager fra før av, men frihelger setter jeg uansett pris på. Da har Anders fri, og denne helgen har han også langhelg. Det elsker jeg, late morninger med han.♥ Eller, late og late – han står jo opp tidlig for å spille Fortnite, den bæsjungen. 🙁 Haha!

2. Jeg har byttet abonnement til Ice, fikk det nye sim-kortet i dag. De hadde et bedre tilbud, så jeg byttet fra Telia til det. Jeg betaler 250kr på et abonnement fra Telia med 1G, men nå får jeg 3G for samme prisen. Bye bye, Telia! Har hatt samme abonnement i alle år. Nå blir det mere for penga, hurra! Jeg bruker alltid opp 4G’en før måneden er over, og det er så irriterende. Ellers har vi byttet internett også, internettet vi hadde var aaalt for dyrt. Kostet 800kr i måneden, og det er bare tull.

3. Jeg gleder meg til helg. På lørdag tenker jeg å drikke. Jeg har ikke drukket alkohol på snart en måned, så det gledes til litt party igjen.

4. Jeg har kjøpt inn egg, bacon og melon til frokost i morgen. Jeg savner litt hotell-aktig frokost! Hehe. Jeg har kjøpt en hel melon, slik at vi har litt. Melon er noe av det beste jeg vet! Spesielt til frokost sammen med egg og bacon.

5. På torsdager kommer det en ny episode av The Handmaids Tale, så det har jeg sett på nå. Ååå, som jeg elsker den serien. Faktisk så liker jeg denne liiitt bedre enn Westworld. Westworld er bra, men sliter litt med å henge med for å være ærlig. Synes serien kan bli litt rotete og vanskelig å forstå. Mulig det bare er jeg som synes det, men så er jeg jo litt treg i hodet også, heehhh.

6. Jeg har bestilt to nye rammer fra desenio, pluss en ny plakat. Anders klarte å RIVE NED bildene en gang han festet her. Han hadde falt mot veggen inni bildene slik at de datt ned, haha! Jeg ”haha-et” ikke da akkurat. Han ba meg bestille nye og at han skulle betale, så jeg gjorde det. Men gjett HVAAA? Jeg greide å bestille feil størrelse på rammene! Er det muuulig! Så da måtte vi stresse med å sende de tilbake igjen, få pengene tilbake og bestille nye. I tillegg ble det noe tull og bildene havnet i tollen, men nå omsider har pengene kommet på konto. Så jeg har bestilt nye som er på vei nå, pluss en ny plakat som sagt. 

7. Jeg har besilt noen superfreshe treningsklær som nå endelig er blitt sendt til meg. Gleder meg til å vise den ene tightsen, den eeer så fin! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg