nytt fra desenio

Hey! Nå har jeg og Anders hengt opp to bilder fra desenio. Som jeg sa tidligere klarte jo Anders å velte ned bildene slik at begge rammene gikk i stykker. Ikke spør hvordan han klarte det, jeg vet heller ikke. Haha! Så bestilte jeg to nye rammer, men jeg klarte jo selvfølgelig å bestille feil størrelse. Så jeg måtte sende dem tilbake, vente på pengene og så bestille nye. Det tok jo hundre år, så veggen har vært tom lenge nå. I dag hentet jeg de nye rammene, pluss en ny plakat. Nå ble det fint igjen, elsker den blåe plakaten!

Nå ble det triiivelig på stuggun! Yesda. Jeg har nettopp spist opp en hel bolle med jordbær med masse sukker og fløte. BESTE jeg har spist på lenge, det var såååå godt! Norsk jordbær er himmelen. Jeg hadde ekstra sukkersug etter jeg hadde vært på trening, så derfor smakte det ekstra digg. Var på gruppetime på 3T i dag, Buns&Guns eller noe het timen og den er så bra! Var på den forrige uke også, og ble skikkelig stiv dagene etter. Man blir helt gele i bena etter timen, blir skikkelig sliten. Så godt! Er så godt å ha startet å trene igjen.

Denne toppen kjøpte jeg fra gymshark. Så fin, og god å ha på under trening. Den holder ting skikkelig på plass, så slipper man at puppene flyr over alt. Tightsen jeg bestilte fra gymshark passet jo ikke, så den må jeg returnere og bestille i en størrelse større. Baaah hater å returnere ting, synes det bare er masse styr.

Kattene venter på å få catsticks, noe de elsker. Luffy blir iallefall helt gal når han får det, og tar den i munnen og løper unna. Haha! Nå skal jeg spise brødskiver med brunost, næm! Synes egentlig brødskive er dritkjedelig mat, men med brunost på så funker det.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg