litt nytt til verandaen

Hallois. Har nettopp spist pizza, men den var fæl og jeg er fortsatt sulten. Haha! Anders hadde kjøpt en eller annen rar pizza som ikke var noe god. Jeg klarer aldri å spise meg skikkelig mett på mat jeg ikke liker, så da blir det brødskiver etterpå. Jeg har vært litt dårlig til å spise de siste dagene, må huske på å spise. Jeg kjenner sjeldent noen sultfølelse, men merker det på kroppen når jeg har spist for lite. I går spiste jeg bare ett måltid på hele dagen og det er aaalt for dårlig! Det samme i dag, så føler meg ikke helt til stede. Uff! I dag har jeg vært en liten tur på jobb, bare i 4 timer. I morgen har jeg fri igjen, så da skal jeg sole meg og etterhvert ta med kattene til dyrlegen. De skal vaksineres begge to, det blir sikkert ikke så veldig populært. Dessuten HATER de buret, men det forstår jeg godt. Heldigvis har vi nesten dyreklinikken som nabo, så vi skal ikke særlig langt.

I går var jeg på kjøpesenteret for å kjøpe treningssko, en krukke, putekasse og puter til utemøblene. Jeg fant alt sammen, så nå ble det fint her. Putekassen og putene kjøpte jeg på europris på tilbud. De hadde selvfølgelig ikke de putene jeg ville ha, så ble noen andre istedet. 

Putene har jeg tenkt å snudd, på andre siden er de helt grå og det passet bedre. Ikke så fint med de stjernene, hehe. 
 

Hadde besøk av Ivan i går, vi drakk litt cider og vin. Vi begge ble varm til slutt, haha! Nå sitter jeg og ser på Alexia vs. verden. Haha herregud for en merkelig dame, nesten litt slitsom. Hun hadde nettopp et sammenbrudd ute blandt folk fordi hun ikke bestod kjøreprøven. Haha, okeeiiii!? Nå skal jeg lese bok! 

Noen bilder fra i går, da jeg og Anders grillet. For første gang her ute faktisk!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg