i’m alive

I’m Alice holdt jeg på å skrev, haha! I dag har jeg vært så fjern at jeg sikkert kunne ha trodd at jeg het det. Jeg vet ikke hva det har vært med meg i dag, men jeg føler meg helt borte i skallen. Tror det er en blanding av at jeg har sovet alt for mye og spist for lite. Uansett, har vært en uke uten noe blogging når. Sry! Har ikke skjedd så mye spesielt egentlig. Nå var det iallefall godt å komme hjem fra jobb og ut for å få litt frisk luft. Sitter ute på verandaen og nyter det fiiine været. Så herlig temperatur akkurat nå i skyggen på verandaen. Typisk så skal jeg jobbe i hele morgen når det er så fint vær. 😞

Nå skal Anders lage nachos til oss<333 Han ringte meg på jobb i dag og sa at han fikk byttet vakt i morgen slik at hab starter litt senere, og kan være oppe litt lenger med meg i dag. Ble så glad, hehe! Han må alltid legge seg rundt klokken 22-23 for han begynner som regel på jobb 07. Jeg får aldri sove så tidlig, så jeg sitter ofte alene oppe om kveldene. Elsker når han også starter sent når jeg gjør det. Blir siste dagen på jobb i morgen, og så drar jeg, mamma og lillesøstra mi til Trondheim. Vi skal sove over på hotell en dag, så skal vi bare shoppe og kose oss. Gleder meg! Nååå blir det mat før jeg seriøst sulter ihjel.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg