lørdag og ferie

Hola! Jeg har nettopp trykket i meg et par brødskriver og skal snart gå til butikken og polet. Hadde egentlig planer om å ta det rolig denne helgen også, men det snudde haha! Drar til en venninne senere i kveld, blir skøy. Jeg har dessuten ferie i to uker nå, weheey! Jeg hadde helt glemt at jeg har ferie, jeg trodde det enda var et par uker til. Lol. Så så jeg på timeplanen min og var ikke satt opp på noen vakter, så da forstod jeg at jeg hadde ferie nå. Håper på masse finvær i ferien slik at jeg kan sole meg og grille, og kanskje dra på stranda en dag. Shit det er lenge siden jeg har vært på stranda og badet, altså her i Norge! Det må være flere år siden.

Nå skal jeg komme meg på butikken, dere får ha en fin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg