hjemme på besøk

Hey. Nå er jeg hjemme hos bestemor og de her, kom hit i dag og skal være her til i morgen. Har ikke vært her på en måned nesten, så er koselig å komme på besøk. Sitter ute på verandaen og det er så god temperatur nå! Vi har vært ute og spist i dag, og etter det tenkte vi å se prøvespillingen av spelet, men der fikk vi ikke komme inn. Skikkelig irriterende, vi hadde tatt med puter og alt. Haha, jaja! Jeg gidder ikke betale meg inn der noen annen dag heller, SÅ bra synes jeg ikke det er. Helt ærlig så har jeg aldri skjønt bæra av spelet, forstår ikke hva de sier eller noen ting. Men det er koselig å være der uansett.

Nå skal jeg lese litt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg