fine hagen til Bæssa


Et lite piggsvin kom i hagen i går. Vi ga den litt kattmat og det elsket den, spiste så det knaste haha!
 

Hagen til bestemor og bestefar er så koselig om sommeren! Masse fine blomster og pynt spredt utover i den store hagen deres. Elsker å være her om sommeren! I dag har jeg solt meg litt, ellers har jeg ikke gjort noen ting. Etterhvert ble det overskyet, så nå har jeg tatt meg en dusj og skal snart dra hjem med toget. Jeg tenkte egentlig å bli her til i morgen, men blir så jeg drar hjem og på besøk til en kompis. Så drar jeg heller tilbake hit i morgen igjen, siden jeg er alene hjemme alene hele dagen uansett.

Var skikkelig varmt å ligge i sola, men ble ikke mer enn et par timer før sola forsvant. Får heller ta solarium, haha!

Hahaha, guuud se på dette dyret! Det er nabokatten her, og hun har nettopp blitt klipt. Jeg dør, det ser bare så utrolig rart ut. Stakkars, haha! Denne katten er skikkelig scary egentlig, plutselig begynner hun å frese til oss og angriper føttene. Tør aldri å kose med hun her, haha.. Nååå må jeg nesten komme meg til togstasjonen, hejdå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg