new phoneee

Hallo! Nå blogger jeg fra min nye iphone, weee! Jeg fikk den i posten i går, en iphone X. Litt uvant enda, jeg hadde jo iphone 5 før, så denne er skikkelig stor i forhold. Elsker størrelsen, det er så kult å se på for eksempel instagram bilder med denne, bildene blir så stor. Jeg har valgt å delbetale i 2 år, siden den er såpass dyr. 12-13.000kr for en mobil er egentlig helt vanvittig dyrt, det må jeg si. Men jeg har hatt min forrige i over 3 år (nesten 4) så det var på tide med en ny. Synes jeg fortjente det, hehe!

I dag har jeg og Anders vært en tur på martnan her i Levanger. Jeg skulle i hovedsak dit for å finne et deksel, men ingen hadde det til X’ern, lol. Så da ble det med en pølse og to topper hjem. Jeg fant to søte topper jeg ville ha, en med en smiley på og en med playboy logoen. Litt harry, men jeg har alltid ville hatt en topp med playboy logoen på<333 Jeg turte ikke kjøpe meg en sånn da jeg gikk på ungdomskolen, så da gjør jeg det heller i en alder av 25. Haha… Litt senere tenker jeg og Anders å ha Saw maraton. Verdens mest utrivelige filmer, men jeg har lyst til å se den nyeste og da ville Anders se de gamle først. Husker jeg så den første med venninna mi på barneskolen og følte meg sååå kul fordi det var 18-årsgrense. Haha, tider!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg