back to work

Nå har jeg nettopp dusjet, kuret håret, smørt meg inn i bodylotion og ansiktsmaske. Føler meg så fresh! Eneste som mangler er en nyvasket leilighet, for den ser ikke ut. Det eeer så støvete og skittent her! Har ikke orket å vasket i varmen, men nå er jeg snart nødt. Haha… I dag har jeg hatt min første dag på jobb etter ferien. Var sååå tungt å stå opp i morges, selv om jeg ikke måtte opp før 11. Trodde jeg skulle dø, ehe. Blir litt godt å komme inn i litt rutiner igjen da, man blir jo helt lat av å ha ferie.

Jeg og Anders kjedet oss i går, så vi tok oss en tur til Steinkjer for å ha noe å finne på. Jeg trengte et nytt deksel og beskyttelsesskjerm til iphonen. Det fant jeg, og så kjøpte jeg litt småtteri, blandt annet en fin body fra Bikbok. 

Dagens middag! Endelig har jeg fått tilbake matlysten for fullt igjen. Når det var tropevarme for ikke så lenge siden så forsvant matlysten helt. Jeg spiste seriøst nesten ingenting, ble jo helt rar i hodet. Det gjorde seg med et skikkelig digg måltid i dag! Biffstrimler meg bearnesaus, potetbåter, stekt mais og brokkoli. Mmmm!
 



Og dessert, ehe! Skal skjære opp epler og helle vaniljesaus over etterpå, så godt! Nå skal jeg tenne lys og se på et eller annet sammen med Anders før det blir natta. Det er så koselig at det begynner å bli mørkt om kveldene nå, elsker det. Snart er høsten her og det er så rart å tenke på. Litt trist, men sånn er det. Denne sommeren har gått så fort at jeg ikke skjønner noen ting!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg