mareritt

Nå blogger jeg fra mobilen, tenkte bare å oppdatere kjapt før jeg legger meg. Altså jeg elsker den nye iphonen min! Den er så kjapp, det er en drøm i forhold til den forrige trege jævelen jeg hadde. Mitt beste kjøp i år! Etter jobb i kveld fikk jeg tidenes handleliste fra Anders, så da ble det masse snacks og nachos til kvelds. Han har ferie, så han har bare latet seg her hjemme i hele dag. Haha! Jeg skal på jobb i morgen også, men begynner ikke før klokken 16. Så blir en kort arbeidsdag med andre ord, vi stenger jo klokken 20.

Uansett, må fortelle om et mareritt jeg hadde i går natt! Drømte at det var naturkatastrofe i hele verden. Det lynet slo ned nesten over alt hele tiden og det ble skikkelig storm. Jeg var på en båt på sjøen sammen med Anders, noen andre og kattene var også med. Plutselig slår lynet ned i båten våres og hele båten går i stykker. Alle faller ut i vannet, men jeg og Anders klarer å holde oss fast i noen deler fra båten. Plutselig ser vi Luffy komme svømmende, så vi får tak i han også. Suzie finner vi ikke, så hun måtte ha druknet.😭 Vi kommer oss til slutt på land, og da tar stormen helt av, det lynte over alt. Jeg satt i et hjørne og trodde jeg snart skulle dø, og så våknet jeg. Haha herregud for en drøm, det var så skummelt! Jeg har noen syke mareritt av og til skal jeg si dere. Jeg drømmer svært ofte faktisk, og som regel husker jeg drømmene også. Nå skal jeg komme meg i seng, så får vi håpe jeg slipper noen mareritt i natt. Natta!😴

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg