tente lys og et serietips

Nå sitter jeg i sofaen nydusjet og fresh, og slapper av. I dag har jeg hatt fri, så derfor har jeg brukt dagen på å vaske her hjemme. Det var så sykt skittent, haha herregud, tror ikke jeg har vasket på over en måned. Så det trengtes virkelig! Nå lukter det grønnsåpe i hele huset, digg!♥ Noe av det beste som finnes er et nyvasket hjem, å være nyvasket selv og senere legge seg i rene sengklær. Yaassss!

Det rosa lammetskinnet passet så fint me de nye putene mine synes jeg. Det svarte putene er fra Kid, og er i sånn fløyelaktig stoff. Elsker dem, synes de er skikkelig fin! Kjøpte tre til som jeg har i sofaen, pluss at jeg hadde en lik pute fra før av, bare i fargen aqua. Passer til det nye bølgebildet vi kjøpte til stua. Synes det ble litt fint med litt farger på stua, var litt mye svart å hvitt før. Lammetskinnet er også fra Kid forresten. Ooog forresten, drit i de ekle flekkene nederst på sofaen. Hvaaa faen er de flekkene liksom, jeg aner ikke. Tenker å låne en rensemaskin og rense denne sofaen, de trengs for det er flere flekker på den.
 

Kjøpte duftpinner og duftlys på Kid også her en dag, og denne søte boksen på bilder over fulgte med. Den kan fint brukes til å ha ting og tang i!

Luffy elsker å sove oppå lammeskinnet, favorittplassen hans! Luffy er skikkelig lat egentlig, liker seg best inne. Er ute 2-3 ganger om dagen, og aldri særlig lenge. Suzie derimot elsker å være ute, hun er stort sett ute hele tiden.

Grønnsakssuppe til middag/kvelds. Spiste meg stappmett, jeg ruller!

Tenkte å gi dere et lite serietips forresten! Jeg og Anders har nylig begynt å sett på ‘Castle Rock’, som finnes på HBO. Vi har kommet til episode 5, og venter på neste episode som kommer ut i morgen. Så langt liker jeg serien veldig godt, den er litt mystisk og en smuuule skummel. Litt treg start kanskje, men tror den vil ta seg opp veldig etterhvert. Håper ihvertfall det! Har du begynt å sett serien? Nå venter jeg på at det skal bli mørkt ute slik at jeg kan tenne litt lys her inne. Det er det som er så koselig med mørket og høsten, tente lys er så kos! Så kan man legge seg under pleddet og se en bra serie eller film. Elsk!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg