får ikke sove

Jeg ligger i senga og får ikke sove. Eller, jeg er ikke blitt skikkelig trøtt enda, derfor sitter jeg på telefonen til jeg kjenner at jeg blir trøtt. Egentlig er jeg trøtt, jeg sov kun 6 timer inatt og det er alt for lite for min del. Jeg fikk ikke sove før langt på natt, og plutselig ringte vekkerklokken og jeg skulle på jobb. Digg! Not. Var sååå trøtt i morges, derfor burde jeg ha sovet nå. Men med en gang jeg legger vekk tlf og jeg skal prøve å sove, så dukker tusen tanker opp i hodet mitt og jeg får angst. Jeg orker ikke å ligge å angste i senga, derfor tar jeg heller frem telefonen og surfer på den. Jeg gruer meg til å legge meg, skikkelig kjipt!☹ Anders sover som en stein ved siden av meg, jeg vil også! Jeg overtenker alt mulig for tiden og så får jeg angst, aner ikke hvorfor det har blitt sånn. Jeg kan være i supergodt humør og så plutselig tenker jeg på noe random som skjedde for 5 år siden, og vipps så får føler jeg meg dårlig.

Ellers har jeg det bra altså, det går fint. Jeg skal jobbe i morgen, etter det skal jeg bare være hjemme og slappe av med Anders. And my cæts! Jeg skal bestille nytt kattestativ til dem i morgen tenker jeg, det gamle er over 2 år gammelt og er så slitt. De begge elsker stativet, så må nesten kjøpe et nytt før jeg kaster det gamle. Da vi bodde i den forrige leiligheten kjøpte vi et svæært stativ som vi hadde på stua, tror vi bestilte det fra ebay. Vi visste ikke hvor mye det veide, så da jeg og Anders skulle til posten for å hente det, fikk vi liiitt sjokk. Pakken veide jo over 20kg! Og vi hadde ikke bil og skulle liksom bære det hjem, det gikk altså ikke så vi fikk skyss. Vi hadde bestilt et hell of a kattestativ. Det var gøy da, har mange morsomme minner fra det stativet (lol) men nå er det på tide å kastes. Vi måtte også demontere det da vi flyttet hit på grunn av skråtaket.

Nok om det haha, godnatt!🌙✨

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg