lørdag i hjemmet

Hey! Da ble det helg på meg også, og i kveld skal jeg gjøre ingen verdens ting. Skal bare være hjemme og etterpå skal jeg og Anders se ferdig siste episode av Prison Break. Merker at jeg likte Prison Break bedre for 6 år siden, synes det blir litt ”mye” nå. Vet ikke, men synes det ofte blir litt klise-aktig, haha. Uansett, jeg har nettopp betalt strømregningen, og så har jeg bestilt dette kattestativet jeg snakket om. Gleder meg til det kommer, tror kattene kommer til å like det. Hehe! 

Ble en skikkelig regnskur og torden istad, det synes ikke Luffy noe om. Han ble redd da det tordnet, stakkars pusen.♥ Suzie så ikke ut til å bry seg, hun er ute i all slags vær. Haha, merkelig katt! Hun er aldri inne så jeg får nesten aldri til å ta bilder av henne. Livet er best ute, det tror jeg er mottoet hennes.

Dette er verdens beste tights, så digg å bare daffe rundt i hjemme! Nå skal jeg sjekke ut nelly, fashionnova, zalando og litt andre sider og se om de har fått inn noen fine nyheter. Har ingen planer om å shoppe, men gøy å titte også! God helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg